Osdorp

• Endo Man

Wedden dat je eten straks niet meer smaakt als je uitkering wordt gehalveerd!

• Coos Werkloos

Zeg Nico, dat zeg je nu wel, maarre het is toch een opgebouwd recht, ik vind het wel prima zo, jij werkt jezelf liever een kromme rug bij de appie voor euro 100 meer, nou mij niet gezien, dan maar een uitkering. Coos Werkloos schreef:

>

> Waarom zijn er zoveel werklozen in Osdorp ??

• Rich and Beautifull

Ledigheid is des duivels oor kussen………..

• Nico

Coos, wat ben jij toch een misselijkmakend ventje. Jij blijft liever onder de vette lappen 's ochtends dan je handen een beetje te laten wapperen. Dit soort mensen zouden verplicht naar een verzorgingstehuis moeten worden gestuurd om vuile billen van de bewoners te wassen. Werk zat, als je maar wilt !

• Pull-Bird

amen.

• Pull-Bird

Nou ja…volks tuintjes zat in nederland;)

• Coos Werkloos

Nico, jij snapt niks van het leven, jij laat je liever afbeulen voor een minimumloontje, de hele dag naast een grote stampende staalmachine van Muller.

Nee mij niet gezien, dat soort werk is ongezond en gevaarlijk, voor je het weet vinden ze je vinger terug in een motorkap !!!

Nou ik ga nog even naar het strand, de mazzel

• eurootje

Binnenkort piept Koos wel anders, het wordt steeds strenger, meer sollicitatieplicht, meer meldingsplicht. Werk weigeren? No way! korten, zelfs stopzetten van de uitkering. Zien we Koos wel op het strand, dan als strandjutter ;)

Jammer dat er zoveel mensen als Koos rondlopen, ze verp***en het voor diegenen die wel willen werken en neit aan werk komen