Waarom zijn er zoveel werklozen in Osdorp ??
Dat komt omdat de uitkeringen te hoog zijn. Goed dat ze die vervolguitkering hebben afgeschaft. Nu nog de bijstand halveren en moet je zien hoe snel ze allemaal een baan hebben. Arbeid geeft daarnaast ook nog eens vreugde ! Misschien dat al die mensen op dit prikbord dan ook weer eens wat vrolijker worden.
Goed gesproken, zolang er vuil op straat ligt en er graffiti op de muur zit is er
mijn inziens gewoon werk, het is ook een kwestie van willen !! Het is natuurlijk aantrekkelijker om met dit weer op het strand te liggen en je handje op te houden….Nico schreef:
>
> Dat komt omdat de uitkeringen te hoog zijn. Goed dat ze die
> vervolguitkering hebben afgeschaft. Nu nog de bijstand
> halveren en moet je zien hoe snel ze allemaal een baan
> hebben. Arbeid geeft daarnaast ook nog eens vreugde !
> Misschien dat al die mensen op dit prikbord dan ook weer eens
> wat vrolijker worden.
Zeg Nico, iedereen heeft toch recht op een uitkering, jij hebt zeker een goed betaalde baan, ik vind het heel normaal dat als je geen zin hebt om te werken je gewoon een uitkering pakt, het is toch veel te warm ?? Ik neem in de zomer meestal een uitkering tot september / oktober en dan begin ik langzaam aan maar weer wat te doen.
Coos, wat zeik je nou vent. Bij elke winkel waar ik langs loop worden mensen gevraagd. Kijk maar is bij AH. Ik erger me rot aan die mensen die lui die de hele dag uit hun neus lopen te baggeren en zich te goed voelen om eerlijk betaalt werk te nemen. Het vreet toch veel lekkerder als je je eigen brood hebt verdiend ?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?