vervolg ww uitkering

• Pull-Bird

Volgens mij ook , op 11 augustus dus.

De regering besloot dat afgelopen vrijdag en ze gaan er van uit dat de 2e kamer dit met terug werkende kracht goed keurt

• Pull-Bird

Nee een vrouw met kinderen die 41 jaar is

• Hans

Zo staat het er niet.

• Jeroen Werklust

goed zo karel.

ik hoop dat deze maatregel een hoop ww ers sneller aan het werk zet.

Als de werkloosheids uitkeringen maar 500 euro worden allemaal hebben ze zo weer werk.

Hup mensen aktie ga maar het cwi of uitzendburo.

werkze en veel arbeidsvreugde

• Jeroen Werklust

wat een stomme opmerking.

ga solliciteren

werkze

• Jeroen Werklust

Mijn vader en moeder zeiden dat als je gzond bent hoort te werken.

Mijn vader is Predikant op de Veluwe.

De kerken voeden de mensen tenminste nog op.

Ik ben zelf bioloog geworden met mijn vrouw en zetten ons in voor het behoud en bescherming van onze schepping de natuur en het mileu. en stellen aktie plannen op voor het beschermen van bedreigde diersoorten in nederland.

Wij hebben na onze studie biologie in wageningen snel werk gevonden, terwijl men altijd zrei dat daar moeilijk werk in te krijgen was.

Maar wij hebben als student tijdens de stage en het werk in onze vrije tijd een goede naam opgebouwd en zo werk.

Leuk werk moet je ook echt verdienen, dat krijg je niet zo.

werkze en tot zaterdag avond

• sijlvia moeder van dominique

mag je wel op zondag internetten van je pappie dat is vast niet de wil des heren,jeroentje.

• Jeroen Werklust

wij zijn ook de stengste niet.

Ik heb tussen de 2 kerk diensten lekker met mijn vrouw gezwommen en de hond in het veluwemeer. Maar ijsjes kopen dan we gewoon niet op zondag.

Een ander hoeft niet voor ons te werken op zondag.

alleen als er zich een nood situatie voor doet die niet tot maandag kan wachten.

Ga eens vaker de bijbel lezen.

• sijlvia moeder van dominique

ik lees liever flodderromans daar steek ik meer van op.

een ander hoeft niet te werken voor jullie op zondag ,dan is het niet te hopen dat je ooit een arts nodig hebt op zondag.

• Jeroen Werklust

je hebt niet goed gelezen als er een spoed eissende hulp nodig is die niet tot maandag kan wachten, moet de weekend gewoon arts komen.

En in ziekenhuisen verzorging instellingen moet er gewoon op zondag gewerkt worden maar dan alleen wat strikt noodzakelijk is.

Dus zondag arbeid nee, tenzij.

Ga nou maar eens de bijbel lezen en boeken over de natuur dan die duivelse flodder romans.

Werkze