vervolg ww uitkering

• snukker

toevallig ben ik vrouw met kinderen van 41 en daar staan ze niet voor in de rij!!!!!!!!

de heren werkgevers!!!!!

• Loek

Tut tut, bij C-1000 wel. Man vrouw studend, maakt niet uit. Anders had je na 2 jaar verlengde ww toch weer iets gemoeten. Toch?

• snukker

volgens mij kom je van een andere planeet en ik heb geen zin om op die onzin van jouw nog te reageren, zit jij soms ook in de ww en heb je niks anders te doen,

supereikel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Loek

Verkoop ik dan rare praat? Toegegeven het woordje leedvermaak met een vraagteken er achter is niet erg tactvol…. Sorry.

Maar hoe nu verder?

• Hans

Kinderen van 41?

• karel van dam

Snurkertje,

Om uit de problmen te komen kan ik je maar 1 ding adviseren, gan werken.

Je ontvangt maandelijk meer inkomen en je hebt je geld “verdient”.

werkse

Karel

• Dirk.D.

Beste

In deze zaak kom jij in een overgangs (uitsterf) regeling om dat deze niet verlenging in gaat op 01-01-2004 zodat jij er geen pijn van onder vindt.

Echter, die vervolg uitkering is dusdanig laag, dat he grote kans loopt om te moeten aankloppen voor een bijstands (aanvulling) uitkering.

p.s. er zitten hier op dit prikbord een paar zeer tegenover gestelde figuren, en elkaar beledigen vinden ze(we) schijbaar normaal, trek het je niet aan.

Dus sterkte, en ik hoop voor jouw en vele anderen dat het weer wat beter wordt.

Groet

Dirk.D.

• Pull-Bird

Zoek dan werk ,dat zou de goede raad zijn van karel van dam

• Pull-Bird

zie het antwoord van karel.

ik wist het ,ik wist het

• snukker

het stikt hier van de losers op een paar na, bah bah wat een verspilling