oneerlijk

• Zwannie

Ja misschien. Het ergste is dat je er als individu zo weinig tegen kunt doen. Tegen dat blindstaren en tunneldenken dan ……

• Linda

je hebt al die jaren al je geld zelf gehouden en nu ga je zeggen dat je de maatschappij van dienst bent geweest?? Je bent gek!

Dan zijn drugsdealers, helers en noem maar op dus allemaal hetzelfde, ze zijn ook iemand van dienst toch….

Nee, je wist van tevoren waar je je mee inhield en als je een eerlijke behandeling wilde, had je daar eerder bij moeten nadenken!

• jeroen werklust

weet je wat oneerlijk is. 23 jaar al het verdiende geld zelf houden en niets aan de maatschappij mee willen betalen.

Velen werkenden doen dat wel allemaal.

Je was gewoon een zwartwerkende heidense @!#$.

Als aan het bedrijfsongeval je pooier of baas iets te verwijten valt kun je daar nog een schade claim eisen.

Er moet gauw een bordeel verbod komen, dat voorkomt ook dat er mensen uit arme landen geronseld worden en het is gewoon werk voor de duivels.

sex genot is iets met je eigen partner, niet met wilde vreemde mannen.

gezegende groeten van de vader van jeroen werklust

ds. werklust.

• ds.werklust (vader van jeroen)

helemaal mee eens.

zij heeft 23 jaar de duivel uitgehangen, zij bekijkt het maar.

Hij moet eerst maar eens bekeren mischien is er dan wel een kerk die hem wil helpen.

Iedereen kan zijn leven op aarde nog verbeteren. en dan is de kerk altijd bereid een helpende hand te doen ook al was iemand vroeger fout.

• jeroen werklust

onzin zwaan

ben je een kleinezwaan of een knobelzwaan.

veel sucses met zoeken naar werk

veel arbeids vreugde

werkze

• sijlvia moeder van dominique

Pas de volgende keer je naam ff aan ,staat wat slimmer namelijk.

• Háns

De grootste zondaars hebben belangrijke functies binnen de kerk gehad.

• math

De appel valt niet ver van de boom.

Je had dominee moeten worden. Roeping gemist jongen. Maar van het werkelijke leven heb jij al even veel verstand als die zoon van jou. Waar heb jij je bul eigenlijk in gehaald? Want veel verstand van zaken en mensenkennis vind ik in jouw hele schrijven niet terug.

• Wil v/d N

Mensen,

Ik ben zeer geschokt door jullie reacties.

Ik dacht dat dit een seriueze site was, maar nee. Totaal respectloos.

gegroet

• tja

27 mc is er niks bij of zeg ik nu iets stoms :0