oneerlijk

• Zwannie

Ach ja, je zult wel gelijk hebben. Maar zoals je al schrijft, hangen prostituees hun ziel en zaligheid op aan pooiers, van wie de meesten volkomen afhankelijk geworden zijn. Voorschriften en wetten hebben ze zich zelf nooit mee beziggehouden. Dat komt dan pas als het te laat is.

• jeroen werklust

PUNT 1. Iedereen die werk hoort zijn bijdrage in de vorm van belasting en premies aftedragen aan de maatschappij. Dit om alle voorzieningen te hebben zoals onderwijs, zorg aan zieke gehandicapten ouderen, arbeidongeschikten etc.

natuur en mileu bescherming, ontwikkelings hulp aan arme landen en defensie

en degelijke overheids voorzieningen.

Jij heb 23 jaar nergens aan betaald dus ook geen recht vind ik.

Ik hoop dat je een fikse na heffing krijgt van de belasting dienst.

en een fikse bekeuring wegens ontduiking. Iedereen moet van een deel van zijn loon een bijdrage aan de overheid betalen.

PUNT 2 ik vindt het een duivelse mentaliteit om al neukendt rijk te worden.

Geld verdien ik met gewoon werken.

@!#$ doe je met parners onder elkaar en met veel plezier.

Maar je lichaam verkopen tegen betaling aan elke wilt vreemde is een zonde tegen god. en dan ook nog eens de belasting ontdokken.

Probeer je leven nog te verbeteren probeer een gewone baan betaald of vrijwillig te vinden.

En bid veel en vraag god om het te vergeven, zodat je niet in de hel terecht komt.

Ik wil er ook even bijzeggen dat de mannen die naar de hoeren gaan net zo fout zijn.

veel werkgenot met uw gewone baan

werkze en bid

• Háns

Prostitutie is een legaal beroep, Jeroen Werklust. Als je nou je mond niet houdt, sleep ik je aan je haren naar professor Barabas en flitsen we je terug naar de jaren veertig.

• Háns

Ik zie de pooier nog niet zo gauw meeschrijven aan het plan tot integratie voor een invalide prostituee. Meestal kunnen die figuren amper lezen en schrijven. Als ze weten, hoe het slotje van hun gouden ketting werkt, is het al heel wat.

• Zwannie

De neus van Jeroen is al niet lang, dus is iets verder te kijken wel erg veel gevraagd.

• math

Bid jij maar veel Jeroentje. Kom je met je klo ten meteen in de hemel terecht. Neen, je wordt erin getrokken. Kun je met de engeltjes rampetampen. Waar haal jij je het recht vandaan om anderen te grond in te schoppen?

Denk er aan: prostituees worden niet geboren, zij worden zo gemaakt. Wat weet jij daar nou van? Niets, evenals andere moraalridders uit de voorgaande eeuwen die veel geschreeuwd hebben maar de wereld ook niet hebben kunnen verbeteren.

Jij hebt je roeping gemist jongen. Je had naar Amerika moeten gaan en daar televisie dominee moeten worden die de mensen ooko kotsmisselkijk maken met hun moralistisch gebral want daar lijkt jouw commentaar verdomde veel op.

Een zielepoot ben je die nietr verder kijkt dan zijn wipneusje lang is!

Werkze maar braaf, bid je avondgebedje en vergeet de Heer niet te danken voor je spijs en drinken dat vanavond op je dis verschijnt.

• Zwannie

Sommige mensen leven nu eenmaal in een klein wereldje, rollen toevallig in een baantje dat ze nog leuk vinden ook en gaan zonder zich te verdiepen in wat er nog meer in de wereld te koop is, ongenuanceerde praatjes verkopen. Hun enthousiasme over ‘kijk eens hoe ik het voorelkaar heb’ wint het van hun gebrekkige kennis en inzicht. In plaats van vragen stellen gaan ze alleen maar stellen en generaliseren. Volgens mij wordt de mensheid daar niet wijzer van en maakt zich bovendien belachelijk en weerzinwekkend.

• zwaantje

nee van jou wel wijzneus

• Zwannie

Nogmaals zwaantje, passant, ware aard, nieuwsgierig enz.:

Wat is het probleem????????????????????????????????

Waarmee kan ik je helpen???????????????????????????

• Háns

Misschien precies zoals degenen, die echt aan de touwtjes trekken, willen.