Solliciteren tot je een ons weegt

• Black Pearl

Ik sluit me bij fase 4 en Ruud aan ;-)

Luien donders

• Hans

De jaloezie druipt er gewoon vanaf bij die reacties van die anderen op jouw vehaal, Osbiker. Mensen zitten zich altijd te verkneukelen als de chef het niet redt. Je bent tenminste iemand die zijn nek heeft uitgestoken.

• Hans

“Dus hij is echt niet zo zuiver als die zich voor doet.”

Dan krijgt hij hier een nieuwe kans; zit er voor jou misschien ook nog in, als je je anders opstelt. En op iemands vermeende homofiele aspiraties kun je natuurlijk geen discussie winnen.

• Black Pearl

Nou dankje Hans.

U are sweat.

Maar ik ben wel bisexcueel dus kijk maar uit.

Heb al heel de dag niks te doen dan trainen en uitslapen. Dus dadelijk stort ik me op jouw ;-)

• Osbiker

Gewoon negeren. Zegt voldoende over de persoon.

Zielig

• gerard

wat voor een baan zoek je en wat voor ervaring heb je ?

• Osbiker

Mijn expertise (kennis BP) zit in de verkoop en account management en heb daar 25 jaar ervaring in. Vanwege een fusie op het moment dat ik een jaarcontract had werd een reorganisatie doorgevoerd en werd ik daardoor de dupe.

In wezen maakt het mij niet zoveel uit zolang ik maar eerlijk voor mijn boterham kan werken. Daar is mijn verantwoordelijkheid jegens mijn gezin te groot voor.

Ik heb een opleiding op HBO niveau en super gemotiveerd.

Hoezo weet je iets

I'm availeble (beschikbaar BP)

• gerard

Beste Oscar,

Stuur eens een e-mail met een open sollicitatie en je CV naar info@ips-trade.com

wij zijn een commercieel bedrijf welke levert aan de petrochemische industrie en zoeken commercieele kanjers.

Kijk voor wat wij doen op http://www.ips-trade.com

Mijn funktie binnen deze groep is algemeen direkteur

Met vriendelijke groet,

Gerard Zondervan

• Osbiker

Beste Gerard,

Zal je inclusief een beschrijving van mij dit week-end graag toesturen.

Mvg

Oscar