Een ontslagen manager mag wat mij betreft best een tijd lang op zijn niveau solliciteren. Blackpearl heeft geen diploma's en geen werkervaring. Het is appels met peren vergelijken, wat je doet.
Naja echt niet.
Dus Hij is vrijwillig werkloos tot dat hij een baan vind dat die bij hem vind passen!!!
Wat een luxe.
Jullie kunnen er 1000 mooi namen aan geven.
Maar het is gewoon simpel.
Als je echt wil werken is er werk
En als je als een luxe paard wil wachten op werk, moet je niet zitten zeuren over dat je werkloos ben en er niks aan kan doen!….
Ja en Ruud zo zie je maar, het is noooooooooit goed!
Maar ja het zijn gewoon allemaal wapslansen die zich verbergen achter verhaaltjes en komen met argumenten dat zie niet *kunnen* werken of geen *gepast* werk kunnen vinden. Het zijn gewoon wapslansen die lekker wachten op een leuke baan die aan komt waaien! en instussen klagen dat ze onvrijwilllig werkllos zijn.
Je moet maar zo zien: ze zijn niks voor niks hun baan kwijt. Hun *meedere* had ze ook al door dus. Niet voor niks onstlagen of geen werk meer.
En Ja laat ze maar is vuilnis ophalen!
Weten ze teminsten hoe goed werk die vuilnis mensen doen.
Maar nee dat is te *slecht* werk voor mensen met gouden handjes hahahhahaha
1 tip:
GA WERKEN LUILAKKEN ;-)
Hoi Math
Allereerst waardeer ik het ten zeerste dat je zo'n uitgebreide reactie hebt geschreven. Hiermee is bewezen dat ook fatsoenlijke mensen met het hart op de juiste plaats de tijd en moeite nemen om iemand een steuntje in de rug te geven.Natuurlijk zal ik niet bij de pakken neer zitten en doe er alles aan om weer aan de bak te komen en heb ik er geen problemen mee om voor minder te gaan werken en of me om te laten scholen. Ik zal eens gaan praten bij het CWI.
Uiteindelijk zal het lukken.
Bedankt
Oscar
Begrijp goed ik ben het zeker niet met zijn standpunten eens!!!!!
Maar ik moet hem nageven dat hij het telkenmale voor elkaar krijgt dat mensen op zijn uitlatingen Kwaad reageren, en volgens mij is dat ook zijn bedoeling.
Hij wil gewoon zijn naam zoveel mogelijk op de forums tegenkomen, wat hem tot op heden goed lukt.
grtzzzzzzzz
DePeter (—.venra1.lb.home.nl)
Blijft me wel achtervolgen zelfs op homo borden!!!!!!!!!!!
Dus hij is echt niet zo zuiver als die zich voor doet.
EN nog waarschijnlijk verliefd op me ook. Want hij achtervolg me nog streeds ;-)
Wat een eer.
Auteur: Osbiker (—.dbsch1.nb.home.nl)
Waarheid doet pijn he?
Ja we bakken niet allemaal zoetebroodjes.
Maar aangezien je daar wel tijd voor hebt, kan je die tijd mischien beter in werk zoeken stoppen. EN niet nadenken over wel eens naar de CWI te gaan. MAAR GAAAAAAAAAAAAAAAAN als een speer!!!!
Werken is gezond. Dus doe dat dan ook
Er worden genoeg vuilnismensen gevraagd. Dus wat let je?
Oja je blijft liever dan toch maar in een uitkering zitten he!
Net als de honderduizenden andere *vrijwillige* werklozen onder het noemertje *onvrijwillig werkloos*
Snap je nu zelf zeker ook wel dat jij (en de rest) als 1ste hun baan kwijt zijn.
Jullie bazen hadden al door hoe lui julllie zijn en niet willen werken.
Ik kom er eerlijk voor uit en verstop me niet achter smoesjes zoals jullie ;-)
BP
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?