Ik ben werkloos!!!!!!

• Eerlijke werker

Ik feest elke dag. Ik heb een goede baan en ik spaar. Natuurlijk kan het altijd beter.

Maar bij jou ook, want 1800 euro is geen wereldbedrag. Maar Hans heeft je al duidelijk gemaakt over jouw pensioen, dus daar maak ik geen woorden aan vuil.

• DePeter

Sorry Hans maar ik moet je even verbeteren, een werkeloze bouwt Wel pensioen op als hij ouder is dan 40 jaar.

Namelijk via het FVP staat voor:

Stichting Financiering Voortzetting Pensioenverzekering.

Gaat overigens volledig automatisch, regelt de uitkerende instantie.

Verder ben ik het met je eens, en wat die kloothommel allemaal zegt is Gelogen.

Kan niet en is niet, die heeft helemaal niks, hij is en blijft een ASO.

grtzzzzzzzzz

Hans schreef:

>

> Een ww'er bouwt geen pensioen op. Bij welk pensioenfonds dan?

> Stichting Pensioenfonds “ich bleib im Bett”?

> Ik denk, dat we het taboe op verklikken eens moeten gaan

> laten varen en jouw soort gewoon eens aangeven bij de soos.

> Kijken wie er nog zo hard lacht, als hij alles moet

> terugbetalen.

• Eerlijke werker

Ooh …. oke … excuses …. altijd goed als mensen met werkaanbiedingen komen op de werkeloospagina.

• Hans

Maar dat stelt niks voor. Dat varieert van een aantal maanden tot een aantal jaar. Iemand die nooit iets uitgespookt heeft, bouwt niks op.

• Hans

Nee, laat hem ons maar uitlachen hier, hoor. Het is geen pleidooi om censuur op die gast toe te passen. Ik heb zelfs liever, dat hij hier komt vertellen, wat hij allemaal doet om zijn medemensen te neppen, dan dat hij het voor zich houdt. Dan weten we tenminste dat het adagium “alle werklozen zijn zielig” geen stand houdt en waarom het geen stand houdt.

• DePeter

Ja dat klopt, hij zal het tzt wel merken als hij alleen zijn AOWtje heeft wat tegen die tijd helemael uitgekleed is.

Zal die niet veel mee kunnen doen, nu ook al niet overigens.

grtzzzz en prettig weekend

• ruud

Hans toch….. al die mensen werden aan het werk gezet voornutteloze projekten achter af.

Al die duizenden tanks vliegtuigen bunkers geweren,niks meer van over.

Hadden die mensen niet gewerkt had de oorlog maar 1 jaar geduurd