Ik ben werkloos!!!!!!

• jona

Op het moment worden er veel vakantie werk aangeboden,dus misschien heb je nu mazzel en als het bevalt tussen jullie dan mag je misschien blijven werken,ik zou zeggen probeer het.

• math

In het zuiden kun je asperges komen steken. Werk zat. In plaats van Polen kunnenb ze nog wel wat werkwillenden gebruiken. Dus ik zou zeggen wat let je?

• Pro

Ik zal gewoon lekker mijn uitkering halen en een jaartje rust nemen!

• Eerlijke werke

Ik neem aan dat je dit als geintje bedoeld? “Anoniem” is serieus. Werk jij cq wat doe jij?

• Eerlijke werker

BlackPearl zegt: “Werken kun je altijd nog”.

Is goed voor je cv als je zegt dat je vanaf jongs af al een uitkering hebt.

En hoe ga je trouwens pensioen opbouwen?

Deze is voor de werkers over 40 jaar: Wie het laatst lacht …….

• BlackPearl

Pension opbouwen? vakantiegeld? krijg je allemaal van de ww ;-)

En daarnaast kan je nog lekker zwart bijverdienen. Ik heb zo al elke maand 1800 euro hoor en doe haast niks!

Het leven is een feest.

Feest jij mee?

• math

Geintje? Ben je belazerd! Hier schreeuwt men al jarenlang om aspergestekers. M

• BlackPearl

EN hoe is het met je rug Math?

• Hans

Een ww'er bouwt geen pensioen op. Bij welk pensioenfonds dan? Stichting Pensioenfonds “ich bleib im Bett”?

Ik denk, dat we het taboe op verklikken eens moeten gaan laten varen en jouw soort gewoon eens aangeven bij de soos. Kijken wie er nog zo hard lacht, als hij alles moet terugbetalen.

• Hans

Een ding moeten we Hitler nageven: hij schopte dit soort figuren wel aan het werk. Anders deed hij, wat de natuur ook zou doen.

(Kun je nagaan, Blackpearl, hoe we jouw soort werkloos uitkotsen, als we die vent met dat snorretje erbij halen.)