PLUGIN4CASH: GRATIS DEELNAME, TOT WEL $800 PER WEEK VERDIENEN!

• math

Ik ga graag een discussie met jou aan. Met iedereen trouwens. Daarvoor is een prikbord als dit en andere prikborden ook bedoeld. Je ventileert een mening en een ander reageert daarop.

Wat hier te vaak gebeurt is dat er een of ander baantje wordt aangeboden. Hoef je alleen maar even in de brievenbus voor open te maken want daar liggen de euro's al voor het oprapen. De suggesties die gewekt worden zijn helemaal te gek. Bedragen tot €4000 per maand zijn gewoonweg mogelijk! Ik heb altijd gedacht dat je om in aanmerking te komen voor zijn salaris minimaal HBO of academisch opgeleid moet zijn.

Je hoeft hier echter niets voor te kunnen. Opleiding is al helemaal niet noodzakelijk. Iedere boerenlul kan dat. Klein programmaatje downloaden en incasseren maar! Investeren al helemaal niet. In de avonduren kun je dat er makkelijk bij doen. Totaal aantal uren 10 tot 15 per week. Als ik €4000 kan verdienen in de avonduren blijf ik door de dag fijn op mijn rug liggen.

Met een beetje geluk huur ik iemand in die voor €10 per uur achter mijn pc wil kruipen. Studenten zat die dat willen doen om zich iets bij te verdienen. Hoef ik dat zelfs niet te doen.

Waarom stuur jij je kinderen naar school om in een bedrijf straks met veel pijn en moeite 2000 euro's te verdienen terwijl je hier 4000 kunt vangen. Wie is hier nu gek of hypocriet?

Hoe stom denk jij dat de mensen op dit prikbord eigenlijk wel zijn? Als ik zo iets voorgeschoteld krijg erger ik mij daaraan want dat gaat totaal voorbij aan de intellectuele vermogens van de deelnemers op dit prikbord. Alsof deze mensen allemaal achterlijk zijn en zitten te wachten tot hun een baantje aangeboden wordt.

Een beetje baan vind je in de advertenties in de vakbladen of soms in de dagbladen. Als je niets geleerd hebt kun je ze al helemaal schudden.

Als je werkelijk iets wil bijdragen aan dit prikbord, werkzaam of werkloos, dat maakt niet uit, dan open een zinvolle discussie of geef zinvolle suggesties die hout snijden. Als je daartoe niet in staat bent houdt dan liever je mond.

Al deze argumenten waren verpakt in die ene rotzin die ik als antwoord had op jouw topic. Tot slot, ik trap nooit op mensen en wil zelfs jou niet de grond in trappen. Wat jij doet, moet je uiteindelijk zelf weten. Ik moet echter niets van verpakte reclame weten.

• sijlvia moeder van dominique

niks meer aan toe te voegen lijkt me alles is hiermee gezegd.

• kees

je billen :D

• Hans

“Je eigen inschrijven”. Klinkt betrouwbaar hoor!

• Hans

Ze gaat ook nog in discussie. Luister wat hij zegt: sodeflikker op!

• Hans

Ren maar gauw naar je therapiesessie.

• Hans

Je zou je bijna afvragen, waarom mensen dan nog geschoold worden, als het geld toch zo voor het oprapen ligt.

• ruud

inderdaad wonderen bestaan niet…

Als er 100.000 nederlanders mee zouden doen,zouden ze 80miljoen euro moeten uit betalen.

En per jaar zouden ze bijna 4 miljard kwijt zijn…Geloof je het zelf???????

• ruud

Heb je echt al zoveel geld gekregen???Met de helft zou ik al blij zijn…