PLUGIN4CASH: GRATIS DEELNAME, TOT WEL $800 PER WEEK VERDIENEN!

• Therèsa

Beste mensen,

Dit kreeg ik vandaag toegestuurd. Na het even te hebben doorgekeken heb ik me ingeschreven. Baat het niet dan schaadt het niet toch?

Je hoeft geen vervelende emails te lezen, waar je 0.0001 eurocent mee kunt verdienen. Het enige wat je hoeft te doen staat hier onder.

Succes!!!

Groetjes,

Therèsa

PLUGIN4CASH: GRATIS DEELNAME, TOT WEL $800 PER WEEK VERDIENEN!

NIEUW, NIEUW!!!!!!!!!!!!

Wil jij ook tussen de $500 en de $800 per week verdienen? Probeer dit dan eens,

een geweldig leuk systeem, net nieuw begonnen dus je zit aan de top!!

Wat moet je doen:

1. Je eigen even inschrijven

2. Het programmaatje downloaden

3. Je eigen link die je krijgt naar 7 anderen doorsturen

Thats it, door het gebruik van een matrix krijg je altijd je levels vol.

Wat kost het: HELEMAAL NIKS.

SCHRIJF JE NU NOG IN!

http://www.17968.PlugUsIn4Cash.com/signup/

• math

Doeii, het zoveelste piramide geval op dit prikbord. Sodemieter toch op mens.

• Therèsa

Nouja zeg. Ben je een beetje gefrustreerd ofzo?

Waarom geef je nou zo'n negatieve reactie?

Het kost niks hoor!

Groet,

Therèsa

• math

Heeft helemaal niets met frustratie te maken. Denk je nu werkelijk dat je €800 per week kunt verdienen door een aantal slimmigheidjes op je pc uit te halen. Als jij dat werkelijk denkt ben je echt stom.

Voor niets gaat de zon op meiske, maar op het internet zul je moeten betalen of moeten werken dat je erbij neervalt zeker om zoveel geld te verdienen.

Baadt het niet dan schaadt het niet is jouw argument. Waarschuw mij even als je je eerste 800 euro per week hebt verdient. Vooralsnog ga ik gewoon naar mijn eigen werk en probeer ik met beide benen op de grond te blijven staan. En jij mag wat mij betreft lekker blijven dromen totdat de wekker afloopt en je tot het besef komt dat ze je belazerd hebben en dat die €800 een drogbeeld zijn dat alleen maar ten gunste komt aan de mensen die het hele plannetje hebben opgezet. Ik ben echt niet gefrustreerd hoor. Ik erger mij alleen maar aan slimmeriken en stommelingen als jij, die, of wel de zaak trachten te belazeren of die zo stom zijn dat ze er in tuinen.

• DePeter

Helemaal mee eens Math.

Spook verhalen zijn het.

grtzzzzz

• Therèsa

Tssss. Wie ben jij nou om anderen denergerend toe te spreken. Je weet niets over mij, laat staan over mijn dromen.

Je bent zeker “de gevaarlijke man van dit prikbord”. De zogenoemde ‘eigenwijsgeer’.

Dat jij een keer een half jaar werkloos bent geweest, wil niet zeggen dat jij alles weet. Wil ook niet zeggen dat jij daarmee het recht hebt om anderen te veroordelen.

Houd jij jezelf inderdaad maar ‘staande’ in deze grote boze wereld, want dat heb jij wel nodig want met je kortzichtigheid zal het ook niet lang duren voordat je valt.

Jij hebt misschien een half jaar in een moeilijke situatie gezeten.

Misschien heb ik dat wel 10 jaar, of mijn hele leven. Doet er ook niet toe, het gaat er om dat jij probeert om ten koste van mij, jouw mening doet gelden. Door op mijn hoofd te klimmen en mij de grond in te trappen. Dat is pas dom.

Wie denk jij te zijn om zo, en nog wel zo negatief te oordelen over mij, naar aanleiding van een goedbedoelde, quasi grappige link die ik op dit prikbord plaats???

En weet je. Ik hoop dat dit echt wat wordt. Al is het alleen maar om jou te kunnen laten weten, dat jij nog lang niet alles weet, jochie.

Het zelfde geldt voor DEPETER.

In afwachting op de ongetwijfeld komende reactie verblijf ik.

:d :d :d :d :d

Therèsa

• sijlvia moeder van dominique

:Z:Z:Z:Z

• Therèsa

Nahja. Zielig hoor!

Ik laat jullie (de mensen die ZOMAAR negatief reageerden) verder lekker in je eigen sopje zieligheid gaar koken en hou verder de eer aan mezelf.

Gegroet luitjes!

En onthoudt: een zonnig humeur is beter dan een grote scheur!!!

Kan nog van pas komen bij het zoeken naar en houden van een baan.

(die is van mijzelf, spontaan in mij opgekomen naar aanleiding van de sfeer op dit prikbord, in mijn topic althans)

• Marco V

Ja The,

Je zonnige humeur druipt letterlijk van je reactie(s) af!

gegroet,

Marco

• Sip

Een grote scheur is misschien wel de oplossing om liggend $ 800 per week bij te verdiennen maar met het lezen van een paar emails lukt dat zeker niet. Maar ik denk dat je middels je opgave binnenkort plat gemaild wordt met allerlei spam