korten die koosjes

• mike

ik blijf erbij dat ze die werkelozen die weigeren een baan te nemen flink te korten op hun uitkering zodat ze er net van kunnen leven een niks meer ook geen extratjes want dat hebben ze niet verdiend moet je zien hoe snel ze een baan aan nemen

• Hans

Dat ze eerst maar eens een volledig salaris betalen, zodat iedereen een huis kan kopen. Want de huidge geldontwaarding is onacceptabel.

• O18

hallo denk jij wel na over WAAROM mensen werkloos zijn.

en WAAROM zouden ze het niet verdienen? die mensen moeten toch ook leven

• mike

als ze een goed leven willen hebben gaan ze er maar voor werken ik betaal mij teveel belasting voor zulk volk een ik heb het overmensen die banen weigeren niet mensen die door andere omstandigheden een uitkering hebben

• Hans

Ze gaan echt niet de belasting verlagen, als het aantal WW-uitkeringen afneemt. Je betaalt ook belasting voor Defensie (soldaatje spelen nota bene). Ook nergens voor nodig.

• Bonnie

Mensen werken niet zomaar niet! Daar zit een goede reden achter, lichamelijk of psychisch.

En die mensen moeten rustig te tijd krijgen om weer te herstellen zodat ze weer een het werk kunnen later.

• Bonnie

Je betaald ook belasting zodat er dierproeven gedaan kunnen worden, da's pas zonde geld!

• O18

gatverdamme dat is ook zo!!! daar had ik ook nog niet aan gedacht. belasting aan dierenproeven, BAH. daar zou nou echt eens wat aan gedaan moeten worden.

is gewoon dierenmishandeling. stel dat er nou eens iets kwam waardoor je zelf kon bepalen waar je belastinggeld naartoe gaat….en dat de uitkeringen gewoon blijven op een bepaald deel van die belasting…..

maar dat zou vast een hele rommel worden en onevenwichtig als iedereen op 1zelfde iets gaat kiezen..

• O18

daar geloof ik ook zeker in, alleen geef ik mike wel gelijk in dat er ook mensen kunnen zijn die expres minder tot helemaal niet solliciteren terwijl er verder niks met hen aan de hand is lichamelijk of geestelijk.

• Hans

Ja, en zo kun je nog veel meer bedenken: carpoolstroken, busbanen, de Betuwelijn.