Ik werk niet en ben daar erg gelukkig mee

• Hans

Maar ergens moeten toch je inkomsten vandaan komen? Heb je een nabestaandenpensioen of zoiets?

• P. Kools

Jezus, ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo dom? Ik leg in je in de bovenstaande post toch juist uit waarom je geen verantwoordelijkheidsgevoel hebt?

LEES HET NOG EENS!

• Hans

Vervelend hè? Mensen trekken geen conclusies uit een betoog of laten die conclusies hun werk niet doen. Ik loop er ook vaker tegenaan. Haar verhaal is, dat het wel van verantwoordlijkheid getuigt, omdat het “een bewuste keuze” is, wat ik me daar dan ook onder mag voorstellen, en daar blijft het bij. Dat dat geen argument is (vanwege het tegenvoorbeeld, dat rijden onder invloed ook een bewuste keuze is, maar niet van verantwoordelijkheidsbesef getuigt, dus niet elke bewuste keuze van verantwoordlijkheidsbesef getuigt) schijnt daar niets aan af te doen.

• henk

Hey Mike en jou je pik

• henk

Nog zo'n professor Danny

danny, ik heb in de gezondeid gesollictiteerd. En in het onderwijs, maar daar heb je weer papieren voor nodig. Zo gaat het in NL. jullie denken dat alles zomaar kan. maar alles is ingekaderd. Ik zit ook thuis de hele dag te @!#$ maar met die paar sollicitaties kom ik ook niet verder terwijl ik genoeg kan

• mike

ja een wij jou vreten betalen zeker

• mike

een die is?

• O18

als een mens daar gelukkiger van wordt dan met werken dan is dat toch goed voor haar, beetje geluk kan ze dan wel gebruiken voor als ze weer in de toekomst kan werken. maar in een ander berichtje heeft ze bovendien al gezegd dat haar man de kost verdiend. het is toch goed dat iemand dan over de belangrijke dingen kan nadenken, is een goed doel in het leven. heb ik zelf ook gedaan afgelopen schooljaar(ik zat niet op een dagschool).

ik krijg een beetje de pest aan mensen als jij mike, meteen dat gevooroordeel en gezeik tegen iemand met een goed doel in het leven, dat zou jij zelf ook eens moeten doen: nadenken over wat echt belangrijk is in het leven.

en waar slaat dat “ze zouden je de poten af moeten hakken luie etter” nou weer op?

• mike

ja dat had ik niet gelezen

• mike

ik vind gewoon dat mensen die gezond van lichaam en geest zijn aan het werk moeten een had dat berichtje van bonnie over haar man niet gelezen dus mijn excuus