mensen die willen werken, maar..

• Hans

Als kantoor A maar controleert of B zich ook aan de afspraken houdt, is er niks aan de hand.

• Job

Je bent 18 jaar, komt net kijken, je hebt geen werkervaring niks. Denk jij dat een werkgever een “nul” een super salaris gaat geven terwijl die “nul” niks kan. Halloooo, wakker worden. Neem die baan bij de albertheijn, die geven gewoon een salaris die bij je past en doe je “werkervaring” op. Of ga niet werken, ga niet op jezelf en ga door leren.

• O18

hallo heb jij wel goed leren LEZEN op school? als je goed m'n berichten op dit prikbord hebt gelezen dan zie je staan dat ik MET GOEIE REDENEN het huis uit ga, dus eerder jij moet ff wakker worden. en zeg niet dat ik niks heb, ik heb wel een mavodiploma en 1 jaar havo gedaan waar ik vanaf ga met OOK hele goeie redenen.

en wie zegt dat ik een supersalaris wil?????????? dat heb ik helemaal niet gezegd.

onder een goedbetaalde baan versta ik een baan waar ik genoeg mee verdien om van te kunnen leven, dat wil zeggen: de huur betalen, eten/drinken enz.

doorleren? nou echt niet, ik vind echt niks leuk van wat ik tot nu toe gezien heb of het is te duur. het enige wat ik leuk zou kunnen vinden is de rockacademie en daar kan ik pas over een jaar op als ik door de toelating heenkom, maar dat is wel helemaal in Tilburg. en verder heb je het conservatorium maar daar moet je jarenlang muziekles voor gehad hebben. wat blijft er dan over?? het moet met muziek of radio te maken hebben. nou ik heb ook voor de radio gekeken, allemaal PEPERDUUR, niet te betalen.

• J v Haaften

Stuur eens een mail naar mij,misschien kunnen wij u iets aanbieden