werk voor buitenlander in NL

  • marinna

    Francisca Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo , ik zoek werk voor een duitsspreekende

    > jonge van 28 jaar oud….uit roemenie ….pls

    > melden

    hoi francisca,

    heb jij voor die jongen uit roemenie werk gevonden?

    ben je Nederlands of niet?

    ik ben ook op zoek naar een werk voor iemand uir roemenie-voor mijn neef.

  • bep

    Kijk eens HIER onder het kopje banen & opleidingen(tu)(tu)

  • Vida

    Hallo,

    ben opzoek naar werk voor mijn Italiaanse vriend van 31 jaar. Is afgestudeerd bioloog, maar vanwege zijn weinige kennis van de engelse taal en omdat hij nog niet voldoende Nederlands kan (is hard bezig met leren), is hij opzoek naar werk waarin taal geen obstakel moet vormen (productiewerk, soorteerwerk, lopende band etc. of iets waarin hij zijn Italiaans (moedertaal) kan gebruiken.

    Mocht iemand mij kunnen helpen, dat zou geweldig zijn

    groeten

  • Badr

    anja65 Schreef:

    ——————————————————-

    > hoi misschien heb ik wel iets voor jullie

    > mail mij voor info

    mij ook?

  • Renee

    Ik ben op zoek naar een seizoen baan voor mijn man die nu nog in Marokko is, heeft iemand enig idee ??

  • Margarita

    Hallo

    My name is Margarita. I am from Armenia. I know russian, english, greek and english. My dutch lessons i start on 17.09.2012 in Humanitarian University of Leiden (in city hall they have decided for me is better univercity than school). I wold be happy to find something to do, to work. I live in Zoetermeer.

    Best regards…

  • Jorien

    Help! Wie heeft of weet er werk voor mijn 26-jarige vriend uit Servië? Hij spreekt Engels en Nederlands en neemt alles aan, zolang het legaal is. Mail me: jorienutrecht@live.nl Heel erg bedankt!