werk voor buitenlander in NL

  • Liban Abdi

    Mijn naam is Liban Abdi (lee) en ik ben 22 jaar. Momenteel zit ik niet op school.

    Tot nu toe ik heb ik veel verschillend werk gedaan, waardoor ik werk ervaring heb opgedaan onder andere in een productie bedrijf, en bij een hotel als receptionist en daarna heb ik bij een restaurant gewerkt, nu wil ik graag werken met mijn handen, omdat ik dat heel erg leuk vind en later in de productie wil. Nu ben ik door de weeks en in de weekenden beschikbaar. Daarnaast beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat zelfstandig te werken

    Ik heb als hobby uitgaan, basketbal spelen, lezen en internaten

    Ik hoop dat deze brief voor u een aanleiding is mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek. Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.

  • anja65

    hoi misschien heb ik wel iets voor jullie

    mail mij voor info

  • QPR

    Hallo,

    heb een soortgelijke situatie, zoek werk voor mijn Braziliaans/Italiaanse vriendin, ze spreekt dus portugees, en italiaans, een beetje engels, volgende week begint haar school voor nederlandse les. Ze heeft universiteit afgerond in Brazilie, economie. We wonen in Rotterdam. Heeft iemand een goede tip ?

    groetjes

  • suzanne-1991@hotmail.com

    Ik heb ook hetzelfde probleem.. Probeer al een tijdje werk te zoeken voor 3 spaanse vrienden, die een beetje engels spreken. Als iemand iets weet, laat me het dan alstublieft weten!

    Groetjes Suzanne

  • BrightCrytal

    Hallo,

    Ik zoek werk voor mijn zus voor de zomer maanden, in Arnhem en in de buurt. Ze spreekt Engels en Duits. Zij is 21 jaar oud. Als je kunt me helpen dus schriv een e-mail jzawadzka@hotmail.com . Alvast bedankt.

  • serena stuurman

    hoy,

    we zijn 5 jonges en we zoekken werk.

    we kommen uit spanje en we zoekke werk voor in de zomer,

    we willen graag wa van jullie horen.

    gruten serena stuurman

  • Anna

    Hallo,Ik ben Anna ( 31 jaar)

    Ik ben op zoek naar een baan voor een lange tijd, in de regio Drenthe. Ik kom uit Roemenië, werkte ik er als een verpleegster. Ik kon hier niet gebruik maken van mijn diploma van Roemenië, zodat ik nu studeren aan Alfa College voor Helpende Zorg en Welzijn, niveau 2. Mijn Nederlands is niet de beste, maar ik doe mijn best.

    In Roemenië werkte ik als verkoper, naaister, en verpleegkundige. Ik vind het niet erg ook werkzaam als schoonmaker of in de tuin of productiemedewerker. Ik heb ervaring met gehandicapte kinderen, want tussen 2004-2007 werkte ik voor een familie hier in Nederland, die heeft een handicap kind. U kunt contact met mij op dit e-mailadres: luisa_toma@yahoo.com

    Ik accepteer niet vies werk !

  • Alla

    Hallo,Ik ben Alla ( 24 jaar)

    Ik ben op zoek naar een baan voor een partime, in de regio Zuid-Holland. Ik kom uit Georgie.

    Mijn Nederlands is niet de beste, maar ik doe mijn best.Ik woon In Nederland 3 maanden.

    In Georgie werkte ik als office-manager in transport company.

    Ik zoek werk in de winkel of assisten op het kantoer.

    Ik spreek russich, engels ook georgische taal heel gooed.

    Ik accepteer niet vies werk !

    Mijn gegevens:

    alla.megedy@hotmail.com

  • marinna

    Hallo ik ben op zoek naar een werk voor een jongen uit roemenie .hij is 27 jaar oud,heel goed engels spreker met twee universitaire opleidingen afgerond-administratiev manager en recht.Hij wil van alles doen hoe lang het werk legal is.