schoonmaakbedrijf EUROCLEAN zoekt werknemers

• marc

schoonmaakbedrijf EUROCLEAN zoekt enthousiaste werknemers die dit vak graag doen!

geen ervaring vereist - wel handig.

als je bij ons werkt , werk je samen met iemand die al jaren in het vak zit en dus een goede leraar is voor het geval dat je nog geen ervaring hebt!

vervoer is geregeld.

dit is ons adres:

eerbeek , gelderland.

6961 gh

als je via de mail contact zoekt ( alleen voor mensen die werk zoeken) is dit ons mail adres :info@euro-clean.nl

m.v.g. EUROCLEAN

• J.El-khaiari

geachte Marc,

Via deze brief wil ik soliciteren naar een baan als schoonmaker bij jullie bedrijf EUROCLEAN.

De funtie spreekt mij erg aan omdat ik van nature dienstverlenend ben ingesteld.

Deze functie sluit in alle opzichten aan bij mijn werkervaring, kennis en ambities.

Ik heb dit werk al eerder gedaan bij Van Leeuwen Schoonmaken waardoor ik al ervaring heb met deze baan. ik heb daar veel ervaring opgedaan en wil daar graag nu verder mee gaan. Wat mij heel erg aanspreekt bij deze functie is het actief aanbieden van hulp.

Voor nadere gegevens verwijs ik u naar mij CV. Ik hoop graag u daarbij meer in te lichten met een solicitatiegesprek.

met vriendelijke groet,

Jamal El-khaiari.

• Erik

Er is werk zat in nl….

• Dic k

Wat een rotzooi, ga een sgauw schoonmaken.

• a.zahir

ik wel graag wereken .