Verdienen met stukjes schrijven

  • Fred

    Onze website KlikKlik INFO is bezig met de opbouw van een Online Informatie Bibliotheek. Daarvoor zoeken we nog mensen die vanuit hun eigen huis artikelen kunnen schrijven over onderwerpen van hun eigen keuze. Op de website zijn inmiddels al wat kanalen en rubrieken te zien, maar er komen dagelijks onderwerpen om over te schrijven bij.

    Je kunt dus schrijven over jouw hobby; vertel welk materiaal je gebruikt en waarom, of wat de achtergrond is van een item uit jouw verzameling; een verslag van de beurs die je bezocht, of over een interessante stand of website. Er zijn talrijke vormen van informatie die je over je eigen hobby kunt vertellen. Hetzelfde geldt voor kennis die je hebt opgedaan via werk of studie.

    De stukjes kun je online schrijven via ons redactiesysteem. Zodra een artikel klaar is, kijkt een redacteur er naar. Die redacteur bepaalt uiteindelijk of jouw artikel geplaatst kan worden. Soms verandert de redacteur nog iets aan jouw stukje. Dat zijn dingen als de kop en tussenkopjes, of de inleiding van het artikel. De redactie bepaalt tenslotte in welke rubriek het artikel wordt geplaatst en of het op de voorpagina van de website komt. Als een redacteur een ingeleverd stukje niet plaatsbaar vindt, dan neemt hij contact op met de schrijver om te overleggen hoe het stuk verbetert kan worden.

    Je verdient geld met de opbrengst van Google AdSense advertenties die wij bij de artikelen plaatsen. Bij bezoeker één zijn dat advertenties op onze naam, bij bezoeker twee op naam van de schrijver enzovoorts. Alle betalingen lopen dan ook via Google. Deelnemers die nog niet werken met Google AdSense krijgen persoonlijke begeleiding bij het aanvragen en instellen van een aansluiting bij Google.

    Hoeveel artikelen je gaat leveren, bepaal je zelf. Je hebt dus zelf invloed op de omvang van je verdiensten. Bovendien lopen de verdiensten elke maand door, omdat de artikelen in onze bibliotheek blijven staan. Natuurlijk moeten de artikelen wel van jouw hand komen. Teksten die al ergens anders zijn gepubliceerd, of later worden gepubliceerd, verwijderen wij direct van de website.

    Iedereen boven de 18 jaar kan zich aanmelden. Ervaring is niet vereist en we hebben geen opleidingseisen. Het is natuurlijk wel noodzakelijk dat je de Nederlandse taal goed beheerst.

    Als je wilt meedoen, dan kun je je hier registreren. Je kunt dan meteen artikelen schrijven en geld gaan verdienen. Wil je eerst nog wat meer weten, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

  • Leo

    Ik heb geprobeerd in te loggen op de site, maar waarschijnlijk is de site gestopt want ik kwam op een klik programma. Ik ben even verder gaan zoeken en ben uitgekomen bij een nieuwe site die er leuk uitziet. Misschien een tip voor anderen die op zoek zijn om artikelen te gaan schrijven.

    Artikelsite.info

    Groeten

    Leo

  • Geert van der Burgh

    Ik kan mij niet aanmelden op de site. Is er sprake van een storing?

  • Bloem

    Dit topic is 3 jaar oud. De pot zal wel leeg zijn Geert.