HBO diploma P&O en toch langdurig werkloos

  • Mike

    Hallo,

    Ik ben een jongeman van 40 jaar en heb sinds 1998 mijn HBO diploma personeel en organisatie. Helaas heb ik maar een jaar op mijn vakgebeid kunnen werken. Dit komt vooral door de grote concurrentie op de arbeidsmarkt (veel jongere mensen, voorkeur voor vrouwen etc.). Op een gegeven moment ben ik als administratief medewerker gaan werken en ben in die functie jarenlang blijven “hangen”. Sinds maart 2008 zit ik zonder betaald werk. Ik doe wel veel administratief werk voor een stichting.

    Ik wil ontzettend graag weer aan de slag en heb zeker geen hoge salaris-eis….dus welk bedrijf kan een zeer gemotiveerde HBO-er gebruiken?

    Regio Arnhem/Doetinchem/Zutphen/Winterswijk

  • tvproductionnl

    Beste meneer,

    Wellicht kunnen wij u helpen met het vinden van een baan (mocht dat nog nodig zijn). Ik ben een tweedejaars studente aan de NHTV Breda aan de opleiding International Media&Entertainment Management. Wij maken een tv programma waarbij wij gasten zoeken en die gaan begeleiden bij het vinden van een baan. Dit doen wij onder andere door de gasten te coachen op verschillende vlakken. Wij hopen hierdoor als resultaat te hebben dat we onze gasten een baan kunnen aanbieden. Hiervoor zullen wij samenwerken met uitzendbureau's en externe bedrijven.

    De tv show zal worden uitgezonden op internet en is eenmalig. Mocht u mee willen werken dan vinden er opnamens plaats begin juni. De liveshow duurt dan een half uur in totaal.

    Mocht u geinteresseerd zijn om mee te werken en deze kans aan te grijpen mail dan uw gegevens en/of eventuele vragen/opmerkingen naar 102073@nhtv.edu.nl

    Mvg,

    Anouk Koreman

  • Vilseledd

    Mensen zonder kalendervaardigheden nemen ze kennelijk wel aan.