Nugger

• aaltjen

Ik ben op zoek naar mede-nuggers. Wat proberen jullie bijvoorbeeld om aan een baan te komen. Ik krijg zelf totaal geen medewerking van het cwi en word daar echt moedeloos van. Zelfs dom schoonmaakwerk kan ik niet krijgen omdat ik er geen ervaring in heb (24 jaar eigen huishouding telt niet).

• pietje

Ik heb hetzelfde probleem. Bij het CWI willen ze niks doen omdat mensen met een uitkering voorrang krijgen. “Dan verhuis je toch gewoon naar de Randstad? Daar is wel werk te vinden!” zeggen ze dan. De ene baan krijg ik niet omdat ik overgekwalificeerd ben, de andere niet omdat ik geen ervaring heb. Zo ben ik al sinds januari op zoek naar werk.

• Jasper

Hey beste Aaltjen, niet moedeloos worden hoor, gewoon denken van als ik elke maand mijn centjes maar krijg is het mij best. Je hebt er niet om gevraagd om

werkloos te worden.

Zelf ben ik ook “NUGGER” of beter te noemen, perona non grata……en dan zeker al 20 JAAR!!!!!!!!!! ( Include werkloosheids periode.Werkgevers vindt ik de dikste schoften die er rond lopen, loeren alleen maar op de zak met euro,s, als die dan weer leeg is, krijg je weer een schop, geen betaalde baan NU NIET NEVER NOOIT NIET!!!

Wens je heel veel sterkte Aaltjen, probeer ondanks te genieten van je “vrijheid”!

• Als je nugger bent is het probleem toch juist dat je geen centjes krijgt.... of ben ik nou gek, waar hebben we het hier dan over????

Jasper Schreef:

——————————————————-

> Hey beste Aaltjen, niet moedeloos worden hoor,

> gewoon denken van als ik elke maand mijn centjes

> maar krijg is het mij best. Je hebt er niet om

> gevraagd om

> werkloos te worden.

>

> Zelf ben ik ook “NUGGER” of beter te noemen,

> perona non grata……en dan zeker al 20

> JAAR!!!!!!!!!! ( Include werkloosheids

> periode.Werkgevers vindt ik de dikste schoften die