als de ww stopt wat dan?

  • filmgek

    ik wil inhaken op wat Roel zegt, als je zoveel brieven moet versturen gaat het dan niet meer om wat je kan/wil maar ga je dan niet solliciteren om het solliciteren en doe je maar wat.

    Daarnaast is mijn ervaring met uitzendbureau's dat sommige je niet eens in WILLEN schrijven en als het inschrijven wel lukt je daarna nooit meer wat hoort van ze of dat degene die je inschrijft je duidelijk laat merken niet echt geinteresserd te zijn in je verhaal over je cv en wat je graag zou willen doen e.d.

  • lvrouw alleen

    help

    heb vanaf febr 09 geen werk meer en het is nog steeds niet gelukt om wat te vinden in december stopt

    mijn ww maak mij vreselijke zorgen hoe het nu verder moet weet het niet meer

    alleenstaande vrouw

  • Plinius

    klopt helemaal - de meeste mensen komen nooit meer aan het werk en de sociale diensten nemen je ook niet serieus sturen je van het kastje naar de muur en lijken er wel lol in te hebben dat andere mensen problemen hebben.

    Gemeentelijke sociale dienst is vreselijk en 3 jaar solliciteren……? knap van je man maar dat lijkt mij toch wel een zinloze bezigheid hij kan beter proberen weer wat plezier terug te krijgen en leuke dingen gaan doen, het leven is maar kort hoor.

    De Bijstand is geen pretje lijkt mij en ik zou ook niet aan die belachelijke eisen kunnen voldoen….

    Sterkte allemaal

  • Plinius

    dan ben je aan de haaien van de sociale dienst overgeleverd….dat zijn bange mensen die zelf 30 jaar in hun baantje blijven hangen omdat ze bang zijn om weer in een proeftijd te komen en misschien wel werkloos worden……dat is HUN grootste angst dus ze vinden het fijn al die mensen voor hun bureautje te krijgen en te kunnen koeieneren