werk voor buitenlander in NL

  • Ingrid

    hallo, ik ben een Nederlands meisje met een Franse vriend. Op dit moment woon ik met hem in Frankrijk, maar ik zit er toch wel over na te denken terug naar Nederland te komen omdat ik hier makkelijker werk kan vinden, maar voor hem? Waar zou hij werk kunnen vinden of wat voor werk zou hij kunnen vinden?

    Hij praat geen NL, geen Engels, Heeft iemand een idee of een site die me hierbij zou kunnen helpen? Alvast bedankt.

  • Sip

    Ongeacht welk werk je wilt doen, de taal van het land waar je woont moet je echt machtig zijn. Aan jouw begrijp ik dat je al enige tijd met hem leeft en hij nog geen moeite genomen heeft Nederlands te leren. Voor veel werkgevenrs zal dit een reden kunnen zijn hem gemakzuchtig te vinden

  • Andre

    Hij moet naar mijn bescheiden mening eerst een inburgeringscursus gaan doen.

  • John

    Is dat dan nog nodig met een Europa zonder grenzen?

    Een taalcursus Nederlands lijkt mij meer op zijn plaats.

    En er zijn m.i. ook wel Franse bedrijven in Nederland gevestigd, misschien komt/is daar iets te vinden.

  • --crewel---

    Nouw, inburgeringscursus is een goed idee… Goed veel nederlandse lessen volgen enn hoppa, wordt ie tog leraar Frans?

  • ilhaan

    ik ben een bulgar ik wil werk in nl maar ik weet nit war zoek een werk asl imand wild me ik kan begin ik was daar 1 yar gelede en ik wil nu trug

  • Francisca

    Hallo , ik zoek werk voor een duitsspreekende jonge van 28 jaar oud….uit roemenie ….pls melden

  • Tomi

    hallo!

    Ik ben een jonge van hongaraije.Ik ben 23 jaar.Kann iemand me helpen om te werk finden?Ik will in nederland werken.Ik heb al gewerkt in nederland als vrijwilliger.Daar heb ik een beetje nederlands geleert.Ik heb ook sofi nummer.ik kann veel werk doen.Als je kunt me helpen dann schriv een e- mail!mezo21@citromail.hu

  • Muj Cozmir

    Hallo lieve mensen !

    Ik ben Cozmir, 37 jaar oud, kom uit roemenie en ik wil graag in nederland werken, ik ben nog in nederland geweest en heb gewerkt als pannenkoeken bakker, boordenwaser, schilder, rigipsplatten monteur, glaasenwaaser, maar voor zover ik weet moet er een tewerstelingverguning voor werknnemers uit roemenie, als u its weet laat u mij dan het weeten AUB, voor de zomer maanden zal het best zijn voor mij,

    met vriendelijke groet,

    Cozmir,

  • Muj Cozmir

    Hallo, lieve mensen, ik ben daar weer, ben vergeten mijn e-mai adres te melden, mujcozmir@yahoo.com, groetijes, Cozmir,