Hier trappen wij niet in balkenende, de geus en zalm

• gerrit

hallo

In de jaren 80 en zo is in ruil voor loonsverhogingen afgesproken om dan eerder te stoppen met werken door middel van de vut regelingen of pre pensioen. Om zo de werkloze meer kans op de arbeidsmarkt te geven. Dus dan nu zo maar afschaffen is iets waar de vakbonden hoop ik niet zo maar intrappen. Oke schaf de prepensioen af in ruil voor een 30 urige en maximaal 4 daagse werk week dan vind ik het bespreekbaar. En met korter werken komen er meer banen vrij voor andere die werkloos thuis zitten en de werkende hebben weer meer vrijetijd. Dan wil ik wel tot me 65e door gaan. na de 65e heeft iemand genoeg gedaan . Van die leeftijd moeten ze afblijven. en verder moeten er meer geschrikte en aangepaste banen vrijkomen zodat mensen met een handicap ook makkelijker een baan hebben en zo hebben we straks ook meer aan het werk.

Mensen laat je niets door balkenende de geus en zalm wijs maken. en wordt lid van een vakbond dan wordt de vakbeweging groter en kunnen we het tij nog keren , anders wordt ons land straks door werkgevers geregeerd.

groeten van werkende gerrit , die niet overal in trapt

• player

Lid van de vakbond? waar moet ik het van betalen.