Ik weet niet of ik hier op het juist adres zit.
Maar misschien is er iemand die naar mijn verhaal wil luisteren.
2 maanden geleden ben ik weer begonnen met werken. Na bijna 1.5 jaar in de ww te hebben gezeten en in de wao. Ik werk momenteel 40 uur.
Bij mijn vorige werkgever werkte ik 32 uur ook eerst 40 uur,maar werd burnout (dus voordat ik in de ww zat en wao)
Ik merk dat het steeds zwaarder voor mij wordt om die 40 uur te werken. Eigenlijk ben ik weer bang. Ik moet alles in het weekend gooien en het lijkt of dat me niet meer lukt.Mijn huishouden is echt een puinhoop. ik moet kiezen tussen puinhoop leven of huishouden doen en geen leuke dingen meer doen.
Ik kom om 7 uur thuis,moet dan koken ik eet meestal tegen 8 en 9 dan douchen en dan is het weer tijd om naar bed te gaan.
Ik zou zo graag weer 32 uur per week willen werken,zodat ik een beter balans krijg tussen het werken en mijn prive leven. Ik ben bang als ik nu al aankaart dat ik minder wil werken dat ik mijn baan kwijt raak. En wat dan? Ik trek het gewoon niet meer om 40 uur te werken. Ik ben bang dat ik weer burn out raak. Maar ik ben ook bang om mijn baan te verliezen.
Heeft iemand tips of andere raad.
Omdat ik in de wao zit en dus aangepast werk is het ook heel moeilijk om naar een andere baan te solliciteren.