Hallo ik ben Irene, en had met een 2de reintegratietrajekt eindelijk weer een baan gevonden bij een sociale werkplaats, en kreeg na 10 maanden “vrijwillig” gewerkt te hebben, toen een contract van een half jaar, en dat werd verlengd met 1 jaar, wat dus gister 15 juni afliep, en niet verlengd word. Ik deed goed mijn best, en mijn werk wat ik deed was ook altijd goed, maar omdat het nu niet goed met het bedrijf gaat (geen subsidies en een grote klant weg, en veel concurentie in de verpak industrie) voel ik me net, dat ik dus “gedumpt”ben. Ze zeiden de 14de, smiddags werkte ik, dat het kwa productie en concentratie niet goed was, maar hebben daar nooit een woord met me over gesproken. Ik kreeg dus de 14de ook die papieren die op 30 mei gedateerd zijn. Gister ben ik naar het CWI geweest, en naar “mee”een soort begeleidings bedrijf, als het goed gaat krijg ik dan een begeleiding thuis, en zullen ze ervoor gaan om me te helpen. Nu zal men wel zeggen, is toch goed?

Maar ja, nu moet ik ook weer gaan solliciteren, en ik heb al gekeken op verschillende vacature sites, maar als ik dan een en ander intype dan komt er dus 0 vacaturen te voorschijn, aangezien ik met mijn beperkingen zit (kapotte knieen) kan en wil ik wel werken, maar dan wel wat ik ook kan, omdat ik ook van het openbaar vervoer afhankelijk ben, heb ik dus ook maar een bepaalde tijd die ik kan doen. Wie heeft ook zoiets mee gemaakt, en wat kan ik nog meer doen. In sollicitatie brieven ben ik ook al niet zo een kei. Alvast bedankt voor reactie/hulp?