Hoe lang de tijd om werkbriefje op te sturen?

• Bibbertje

Hallo!

Binnenkort zal ik voor de eerste keer mijn ww-werkbriefje ontvangen. Weet iemand wanneer precies (overheidspersoneel)? En hoe lang heb je de tijd om dit ingevuld terug te sturen en hoe lang daarna ontvang ik mijn uitkering?

Bedankt alvast.

Bibbertje

• miek

Je hebt om precies te zijn 1 (één) dag de tijd om het in te sturen, een maandag. Welke maandag staat op het betreffende briefje. Ik kreeg die dingen (heb inmiddels weer werk) meestal pas als de periode al minstens 2 weken oud was, dus een krappe 2 weken voor ik het in moest sturen. Iets dat ik altijd heel lastig vond, ik had namelijk bijna iedere week wel 1 of 2 dagen dat ik via het uitzendbureau een losse dag werkte, en die kon ik pas invullen als ik het briefje had. Ik geloof dat ikhet geld dan wel zo ongeveer diezelfde week of de week erop op mijn rekening had staan.

Maar de eerste keer moet je nog helemaal in de administraite terecht komen en hoe lang dat gaat en of het zonder problemen gaat, is niet echt te voorspellen geloof ik…

Sterkte!

Miek

• Richard

Hoi Bibbertje,

Ben je ambtenaar ??

• Richard

Hoi Bibbertje,

Ben je ambtenaar ?

• Bibbertje

Ja, want ik heb dus bij de overheid gewerkt. Waarom wil je dit specifiek weten? Dit heb ik namelijk al vermeld in mijn mail.

Hoe dan ook, als je informatie voor me hebt wanneer ik elke maand het werkbriefje zal ontvangen en hoe lang ik heb om het op te sturen dan zou dat mooi zijn.

Bedankt.