werkaanbod

• Frits

hallo allemaal,

regelmatig krijg ik telefoontjes van bijv. uitzendburo,s , met de vraag of ze mij voor mogen stellen ,ergens bij een bedrijf ( so far so good )

vervolgens wordt er over het salaris gepraat, en dan wordt het foontje afgesloten met de opmerking,, ik denk dat je veel kans maakt,,

vervolgens hoor ik niets meer !!! wie van ons heeft ook dit soort ervaringen ?

ik wil n.m ontzettend graag weten waarom dit alles zo is !

• papemaché

Zoe je werk kijk dan eens op www.superinkomen.com. Gewoon thuis. Een prachtige mogelijkheid om in je eigen onderhoud te voorzien. Is voor iedereen mogelijk.

Succes er mee

Mvg.

Patrick

• Carolien

Mijn ervaring is het zelfde. Ook weet ik inmiddels dat actief bellen meer resultaten geeft.

Intercendenten spreek ik aan op het feit dat ze niet gereageerd hebben. Helaas is de vraag en aanbod op de arbeidsmarkt gunstige voor de werkgevers, dan voor de werknemers. Hierdoor kan het uitzendbureau permiteren minder netjes met potentiele werknemers om te gaan.

Het goede nieuws is dat de arbeidsmarkt weer aantrekt. Hierdoor wordt het langzaam weer een werknemersmarkt. En dan kunnen de uitzendbureaus deze slordigheden niet meer permiteren. Wij zijn immers diegene die hun boterham betalen en niet de werkgever die de uitzendkracht inhuurt.