Ik dacht de baan van mijn leven te hebben gevonden. Ik ben werkzaam bij La Place van de V&D. Ik ben nu 2 jaar in dienst en iedereen heeft het er maar over: “Je contract loopt af he?”, “Heb je al ander werk gevonden?”. Noem maar zo op. Al mijn collega's hebben het er over. Mijn contract loopt 19 mei af. Ik wil er niets over weten.
Straks wordt de indruk gewekt dat ik met mijn ontslag bezig ben. La Place wil geen vaste contract meer geven. Dat komt er op neer dat je dus na 2 jaar weg moet. Ik ben wanhopig en loop weer tegen de psychiatrische klachten aan.
Dit heb ik allemaal 5 jaar geleden ook meegemaakt bij een andere werkgeven. Ik ben gedwongen opgenomen, na mijn ontslag toendertijd. Nu dreigt het weer te gebeuren. Ik pas daarvoor dat dat weer gebeurt. Ik wil niet weer in het wereldje terechtkomen van werkloos zijn en opnieuw de toekomst opbouwen. Ik loop inmiddels bij de maatschappelijk werker en slik anti-depressiva.
Ik zit er over te denken om mijn verleden op tafel te gooien in de hoop dat men ophet werk inziet dat men foute beslissingen kan nemen. Ik ken mezelf beste mensen. Ik ben bang dat zomer 2005 weer een opname op de psychatrische afdeling van het ziekenhuis betekent.
Het komt er op neer. Ik ben weer terug bij af…… Wie kan me helpen?