2de gesprek

  • manyavo

    nou het is weer lekker hoor.

    Vandaag eengesprek,ik in mijn beste pakkie an naar het bedrijf. Wat blijkt heeft die medewerker waar ik het gesprek mee had zich vergist in de locatie. Stond ik daar dus en toen was ze er niet.

    Helemaal voor niets gekomen in mijn nette kloffie. Heb ik meer dan 1.5 uur voor moeten reizen

    Nou kan het dat je een fout maakt,maar dat ik nu voor de reiskosten moet opdraaien vind ik belachelijk. Volgende week heb ik weer een gesprek met het bedrijf. Maar ik ga er alleen naar toe als ik mijn reiskosten terug krijg. Want ik vind het wel lullig dat ik voor de kosten moet opdraaien,terwijl zij een fout hebben gemaakt.

    Die mensen denken zeker dat ik tassen geld op mijn rug heb groeien

  • Gijs G.

    Heb je al gevraag of ze je tegemoet willen komen in de reiskosten. Je oordeelt wel heeeel erg snel.