bewust baanloos

• Bessie

ik moet solliciteren, maar wil niet werken. Wie heeft er tips om zo te solliciteren dat ze je toch niet aannemen?

• blubber

Bessie schreef:

>

> ik moet solliciteren, maar wil niet werken. Wie heeft er tips

> om zo te solliciteren dat ze je toch niet aannemen?

Die zijn zo eenvoudig te bedenken, dat het niet anders kan dat je jezelf met je bericht hebt ontmaskerd als iemand die zich voordoet als zijn eigen clichébeeld van een werkloze om zo eens herrie te trappen op dit prikbord.

• broodje aap

Begin met een salaris van minimaal € 100000 als men daar intrapt kan je altijd nog met aanvullende eisen komen.

• huub

dan is dit het verkeerde forum denk ik , dan kan het beste een reintergratie project volgen voor tokkies daar willen het UWV en het CWI vast wel aan mee werken.

En wie weet kom je in het ASO progamma van SBS 6

huub

• Karin

Ziek..noem ik dit.

• Karin

ziek.. noem ik dit.

• game

Nou, ik heb een pracht van een CV en schrijf goede sollicitatiebrieven, en mij lukt het ook niet om een baan te krijgen laat staan uitgenodigd worden voor een gesprek.

• Adri®

omdat er mensen bestaan zoals jij, worden de regels voor iedereen strenger.

• danny

alle berichten worden gelezen alvorens deze geplaatst worden

begrijp niet waarom deze onzin hier geplaatst word

en dat er dan ook nog mensen zijn die hier op in gaan????

sorry hoor

• Bessie

wat een kwaaie praat allemaal, zo heb ik het helemaal niet bedoeld, ik werk zomers gewoon wit, en dat wil ik blijven doen zolang het nog gaat. Ik werk al jaren met plezier en de Sociale dienst weet hiervan, ik wil alleen maar zeggen dat ik geen werk wil doen waar ik me niet in kan vinden. Je bent toch verplicht te solliciteren ook al werk je vrijwillig of voor een niet volledig inkomen.