Anja,
Praat er eens over met je huisarts, wellicht geeft die aan dat je je maar eens ziek moet melden, want het moet wel werkbaar blijven, gezondheid gaat voor alles.
Let erop dat je alles op papier hebt staan en toon je bereidwillig anders komt je eventuele uitkering in gevaar.Want op het moment dat de werkgever aan kan tonen dat hij er alles aan gedaan heeft om jou aan het werk te houden, maar dat jij niet meewerkt!!!!.
Als je lid bent van de bond zou ik die maar eens inschakelen, anders wellicht als je een rechtsbijstand hebt zou ik die maar eens bellen.
Ik moet zeggen dat ik veel op dit forum lees dat mensen er niet uit komen met hun werkgever/uitkeringsinstantie, en dan vind ik het jammer dat er zo weinig mensen zijn met een dergelijke voorziening(vakbond/verzekering).
Let wel, ik bekritiseer niemand het is inderdaad niet goedkoop want een contributie/premie is ongeveer €13,00 per maand maar soms denk ik wel dat dat de verkeerde manier is van bezuinigen, want al duurt het jaren dat er een conflict is,de contributie/premie haal je er altijd uit en anders maar de gedachte dat je hulp in kunt roepen mocht dit nodig zijn.Ik heb er in ieder geval wel baat bij gehad(vakbond).
Maar dit terzijde, ik hoop dat je het wel lukt om eruit te komen en als jij denkt dat je dit openbaar moet maken, moet je dit zeker doen want ik denk altijd bij mezelf je moet doen wat je gevoel je inbrengt en soms je verstand op de 2e plaats zetten.
In ieder geval sterkte ermee,
Wim V.