uwv boete

• Eric

Gaby heeft al een baan -> bij het UWV. Nu wordt je alles wel duidelijk, denk ik.

• WimV

Allemaal,

Heb vanmorgen contact met het UWV gehad en we zijn overeen gekomen dat als ik de volgende keer even een begeleidend brieje erbij doe van de mij bij benadering gewerkte uren, zouden zij hier zeker rekening mee gaan houden en mij geen boete meer opleggen.Zo gauw ik in staat ben om de juiste uren op te geven , even doorgeven en klaar.Dus even een staandaard briefje gemaakt wat ik zo in kan vullen en aan mijn werkbrieje kan nieten, dus als het goed is gaat dit helemaal goed komen.Ze zouden deze afspraak in mijn dossier vermelden en vast leggen zodat eventueel een opvolger er mee op de hoogte is. Afwachten maar.Ze krijgen het voordeel van de twijfel.

Uiteraard mijn extra briefjes even kopieeren, want als het wel mis gaat heb ik hopelijk wat om mee te schermen, je moet je overal voor indekken.

In ieder geval bedankt voor jullie mening.

Wim V

• huub

hallo wim,

Gisteren een telefoontje gehad over mijn bezwaarschrift ingediend op 15 november 2004 en wat denk je,net als bij jou,wim.

HET UWV GAAT HIEROVER MEEDENKEN.

Dan gebeurt er toch iets onverwachts als dit.

vr gr huub