Goedenmiddag,
Ik begrijp het denk niet helemaal meer, want als ik zo om me heen kijk en lees dan zie ik dat er steeds meer vutters en aow érs gevraagd worden.Ik had toch altijd de gedachte dat deze mensen allang van hun rust konden gaan genieten en plaats konden maken voor de jongere generatie, en zeker in deze tijd is een stuk solidarieteit toch wel op zijn plaats, gezien de economische omstandigheden.
Of begrijp ik het verkeerd,is de huidige maatschapij erop gericht de echte werkloze geen kans meer te geven zelfs niet voor een paar uur in de week,want dit soort werk(betaald) is toch mooi meegenomen en staat bovendien goed op je cv.Of is de gedachte van de vutters,aow érs en uitzendburo's plus de werkgevers erop gericht deze goedkope en makkelijk oproepbare mensen boven de echte werkloze te stellen.(Maar klaag dan niet langer dat de mensen niet willen).Mocht dit het geval zijn ligt er voor de bond en de regering nog een mooi onderwerp klaar en is mijn idee om de vut maar direkt te schrappen als deze mensen zo graag aan het werk willen blijven.Want ik geloof niet dat al deze mensen het zo slecht hebben dat ze wel moeten bij verdienen.Wellicht een aower die alleen maar pensioen heeft wel, maar de vutter heeft in mijn ogen geen recht op betaald werk.Want de vutter heeft toch de beslissing vrijwillig genomen om met werk te stoppen.Wel doe dit dan ook en maak plaats voor de werkwillige die graag wil.Graag zou ik van jullie je mening willen lezen hoe jullie hierover denken.
Wim V.