Beste wim, zo onzettend bedankt voor je reactie, dit geeft me enigzinds wel wat meer zekerheid….
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=202&i=7683&t=7683
wil je graag de situatie uitleggen..
Mijn vriend heeft een half jaar geleden zich ziekgemeld bij zijn bedrijf laat ik het ff T noemen is makkelijker indeze.
Goed, idd arboarts geweest, etc etc..uiteindelijk is hij met zijn reintegratie begonnen 1 dag in de week.
T is een bedrijf die niet echt zijn afspraken na komt en de medewerkers komen en gaan, reoranisaties, in 5 jaar tijd heeft mijn vriend wel 9 verschillende managers boven zich gehad.
goed een hele hoop gebeurt….geen bonus en de andere wel omdat zijn dossier ineens verdwenen was en zijn beoordeling dus nergens te vinden was….dat soort dingetjes….niemand kon het nagaan want er was dus weer een nieuwe manager…etc etc…
Hier werd mijn vriend dus geestelijk niet goed van, dus weer heeft hij zich ziekgemeld met als reden dat hij zelfs die ene dag niet aan kon….hij was echt op en opgebrand zeg maar.
Hij heeft geen contact gehouden met het bedrijf T, puur omdat hij zo onzettend ver heen was geestelijk maar ook lichaamlijk.
Wel heeft hij regelmatig email contact gehad.
Ik zit ook in de ziektwet ivm zwangerschap….krijg dus niet zo heel erg veel qua inkomen.
Nu zitten we er over te tobben om te MOETEN verhuizen, we hebben geen inkomen want ook het GAK is gestopt met betalen reden ?!?!? al sla je me dood, ben er mee bezig ….vergt zo onzettend veel energie.
Maar het ergste is, is dat zij aan zijn geld komen..onze enige goed inkomen…..we kunnen dit huis dus niet betalen en hebben 0.000 inkomen momenteel.
we leven momenteel dus echt in onzekerheid..
en dat met een kleintje van 1.5 jaar…ik weet het niet meer.
Kunnen we rekeningen naar het bedrijf sturen dat jij weet??? dat zou al een hele hoop schelen.
morgen gaan we naar de rechtshulp…..hopelijk helpen zij ons daar.
nogmaals bedankt voor je reactie!!!