hallo grijze golf
waar moet je nog op solliciteren? wie wil er nog een oudje?volgens het UWV en de reintergratie bedrijven is er volop werk voor deze mensen,wie weet het nog?
vr gr huub
Hallo Huub,
Niet alleen de grijze golf is een probleem ook de midden veertigers is haast onbemiddelbaar.Ik zit zelf al 1,5 jaar thuis ruim 130 sollicitatie's gedaan en 2 gesprekken gehad, en ook daarna weer niks. En het ontbreekt mij niet aan ervaring of papieren maar je bent gewoon te oud.Straks in de vakantieperiode mag je weer opdraven als uizendkracht en daarna weer wegwezen.Maar ja we zitten nu eenmaal in de wereld van tijdelijke krachten.En we hebben de tijd tegen, wie weet word het straks weer anders als de vraag weer groter word dan het aanbod.En wellicht hopen dat de regering waker word zodat de mensen die buiten Nederland vandaan komen niet onze werkplek innemen zoals nu het geval is.En de sollicitatieplicht het is niet anders maar wees eerlijk hoeveel tijd neemt het nu inbeslag en ik weet wat je zeggen wil, het is de frustratie dat je word afgewezen omdat er geen werk is of dat je word afgewezen op je leeftijd maar denk dan maar ik heb aan mijn PLICHT voldaan en nu heb ik RECHT op mijn uitkering.
Groeten Wim
hallo wim,
dank je voor de steun, ik zit niet bij de pakken neer zoals het misschien lijkt het uwv maakt het mij soms heel moeilijk door de vele regeltjes, ik heb een baas verloren door te strakke regels, ik moest van het uwv mijn baas vragen zijn contract te veranderen dus dat deed de baas niet en vervolgens stuurde hij mij weg , met de mededeling je bekijkt het maar met het uwv.
en daar word ik gestoord van die regelzucht die nergens toe leid, dus wim,het uwv denkt echt dat er genoeg werk is voor die oudjes, anders hadden zij dat wel anders op kunnen lossen
vr gr huub
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?