Vroom en Dreesmann is fout bezig!!!!!

• Sander

Hallo,

Het bedrijf Vroom en Dreesmann wil ik in de publiciteit brengen, omdat ze erg slecht met hun werknemers om gaan. Dit bedrijf is erg slecht bezig. Ze hebben hun regeltje ingesteld dat je na 3 maanden van contractverlengin op kan rotten om het zo maar te noemen. Zeker in hun restaurant onderdeel. Daar nemen ze alleen 15/18 jarige aan. Ben je ouder en je contract loopt af dan moet je echt gaan vrezen voor je plek. Ik vind het een slechte zaak. Zeker in deze zware economische tijden dat dankbaar mag zijn dat je een baan hebt. En als je ontslagen bent, mag je weer na 3 maanden komen solliciteren en dan is het maar de vraag f je een nieuwe baan krijgt.

Mensen die op deze manier eruit worden gegooid om plaat te maken voor jong onervaren spul, dat benauwd me heel erg.

Ik hoop dat er meer mensen zijn die hier van schrikken en dat deze praktijken, niet alleen van de V&D, maar ook van andere bedrijfen en dat dit wordt aangepakt. Als je eenmaal ontslagen bent door je leeftijd, zie dan maar makkelijk aan een baan te komen.

Wie vind ook dat dit aan het nieuws moet komen en deze praktijken de kop worden ingedrukt????

Groeten van Alexander.

• Martin

Stuur deze text op naar Hart van Nederland (SBS6)

Of naar het algemeen dagblad.

Martin

• Uffeltje

Op deze manier werken ook bijna alle suppermarkten

Zo houden de loonkosten laag en dus ook de prijzen

Uffeltje

• Anton

Gelukkig is er naast jouw genoemde voorbeeld én de horeca en het winkelwezen (schoenen/kleding) en het garagewezen en …… ook een andere tendens. De Aldi, de lokale supermarkt(-keten) hebben geleerd dat het winkelend volk graag mensen ziet als spiegel van zichzelf of waarmee ze bekend zijn in de omgeving.

Gelijk de dalende leeftijd stijgt het ongenoegen over onwetendheid van producten en de hiervoor gevraagde prijzen. Het personeel wordt alleen nog gevraagd om de prijs van het produkt in de kassa weg te werken (als ze tijd hebben).

Wie weet wordt het ook andere bedrijven eens duidelijk dat het niet alleen gaat om een A1-lokatie maar ook A1-personeel. Bedrijven doen hun best om personeel van jong tot oud aan de denne-appelgrafiek te laten voldoen. Nu het winkelwezen nog.

PS. Bij V&D gaat er meer veranderen dan je nu lief is. Watch it.

• silke

..Wij als consument willen toch steeds goedkoper..goedkoper,,goedkoper..Dus het is evengoed onze schuld!

• Anton

Maar waarom begint het dan met het raken van de portomonnee van de de consument.

Hoge omes vangen veel winst. Dat blijft ook doorgaan. Wie betaalt dat ?

• Sip

De grootaandeelhouder van het Vendexconcern heet Rosenmuller. Weet je dus meteen hoe Groenlinks echt tegen de zwakkeren aankijkt in de maatschappij

• chuchu

Geeft dit bedrijf op bij

http://www.indewandelgang.nl/

Daar kun je een mening geven over bedrijven.

• game

Hotel en restaurant keten van Van der Valk je weet wel met dat bekende kakatoe-logo hanteerden deze norm al 25 jaar geleden al. 23 jaar EXIT!!!!!!