baan onder je niveau?

• Clarisse

Ik ben voor een intervieuw op zoek naar hoogopgeleiden die een baan onder hun niveau hebben, omdat ze door de toegenomen werkloosheid geen andere baan kunnen vinden en ze niet (meer) in een uitkeringssituatie willen zitten. Alleen reageren als je in de volgende sectoren werkzaam bent of hierin een baan zoekt: voeding, milieu, groene ruimte en agrarisch.

• Ik reageer niet...

Ik ben wel onder mijn niveau van ingenieur met 25 jaar ervaring aan de slag gegaan. Juist ook omdat rondkomen van € 600 netto/maand zo lastig is als je daarvoor € 3500 netto/maand gewend bent…

• jdonder

Hallo,

Onder niveau willen ze me helaas niet aannemen. De uitzendbureaus willen me helaas niet eens inschrijven. Als ik een brief stuur naar een lagere functie willen ze liever iemand met minder kennis of diploma's want die zijn minder lastig en makkelijker te sturen.

Begrijpelijk, maar voor mij jammer dus.

Ik vind het niet erg om als vuilnisman te werken… al heb ik meer diploma's.

JD

• Clarisse

Jammer dat ik u niet kan mailen. U vertelt namelijk een interessant verhaal waar vele andere mensen ook mee te maken hebben of mee te maken kunnen krijgen. Ik zou graag meer van u willen weten. Mag ik u spreken? Dan kunt u daarna altijd nog beslissen of u wel of niet wilt meewerken?