En wat dacht je van allemaal die mensen die een oprotpremie EN ww kregen maar nu niet meer? Gaan die allemaal die WW die ze teveel hebben ontvangen terug petalen? Denk het niet he?
Beste Andre, Met belangstelling heb ik de berichten gelezen. Als je ww uitkering is afgelopen kom je in de ioaw. Dat is een soort bijstand zonder toetsing van je vermogen. Kan best voorstellen dat het allemaal niet meevalt, zeker niet in het begin, maar….alles went. Mijn man zit ook in deze regeling.
Groetjes, Bernardina
Kan er helemaal in meegaan Andre.
Ik heb ook vanaf mijn 18e gewerkt en toen ik 33 jaar was ben ik voor mijzelf begonnen ( eigen zaak ) deze ging kapot na 6 jaar en ik ben weer “gewoon” voor een baas gaan werken en dat voor 3 jaar, de baas ging over de kop en ik stond op straat, WW 70%, dacht ik, mooi niet want….. ik kwam niet aan de 5 jareneis!
Werd dus afgescheept met Fl 1300,– in de maand daar waar ik Fl 5000,– gewoon was. Een verschil van Fl 2200,– per maand als je de 70% er op los laat.
En daar had ik dus wel mooi 18 jaar ww-premie voor betaald !!!!
Gelukkig zat ik toen maar zes weken in de ww.
Nu zit ik er weer in maar voldoe nu wel aan die 5 jareneis en ontvang nu wel 70% van mijn laatst verdiende loon.
Neemt niet weg dat het zo krom is als het maar zijn kan natuurlijk.
Ik vindt dat ze eens meer moeten gaan kijken naar de jaren dat er premie betaald is aan de ww en niet zo zeer naar die 5 jareneis.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?