Lotgenoten! WW'ers die balen!

• Toos Werkeloos

Hallo aaan een ieder die dit leest!

Zit je net zoals ik in de WW? Ik wil graag ervaringen delen, want ik heb er echt genoeg van. Je solliciteerd je suf, en hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt heb ik het idee.

Nog 2 maanden en dan zit mijn WW periode erop en dan??? Balen, want 1: ik loop tegen de muren op hier, en 2: financieel vooral geen vetpot, dat wordt gewoon overleven, maargoed…..

Dan nog een zware alimentatiedruk erop (ja ja, met een advocaat reeds bezig, kan er ook nog wel bij…).

Kortom, ik BAAL gewoon!!! Ben wel altijd zeer positief gestemd (gelukkig maar) maar balen mag toch wel???

Ik doe er echt alles aan om aan een baan te komen, maar je wordt bijna uitgelachen als je niet full-time wilt werken. Ik ben moeder van 2 kids, en het is toch best leuk als je een paar uurtjes in de week thuis bent. Ik weet het, ik weet het, ik heb zelf voor kinderen gekozen, maar de maatschappij is echt verhard door de jaren heen. Waar ik vooral tegenaan loop is dat een werkgever van je verlangt dat je om een uur of 8 uiterlijk half 9 begint. En tja, vanaf 8.30 kun je pas bij school weg en dus (afhankelijk van de afstand) pas later beginnen. Dus heren werkgevers, graag om 09.00 beginnen als het kan. Want je maakt mij niet wijs dat iedere werknemer die om 8 of 8.30 begint het eerste half uur zo produktief is dat ie onmisbaar is toch?? Want geloof me, ALS ik er ben ben ik er ook HELEMAAL.

Naja, einde geklaag, zoek gewoon ff lotgenoten. En we blijven proberen, en hopen op betere tijden!!

Groet

Toos Werkeloos

PS: Wil nog ff toevoegen dat ik natuurlijk blij ben dat er WW bestaat, en dat ik

goed besef dat het allemaal nog veel erger kan hoor!

• Clarisse

Wat voor functie zoek je en in welke sector?

• Toos Werkeloos

Administratief, danwel secretarieel en als ik dan toch mag wensen,

regio 0181 !

• john burgers

hallo Toos (Werkeloos),

mijn naam is John Burgers, ik ben samen met mijn vriendin in aanraking gekomen met thuiswerk. We werken allebei fulltime, maar we wilden wat extra centjes bijverdienen.

Met het thuiswerk kun je zelf de tijd indelen en je bepaald zelf hoeveel tijd je erin steekt. Je kunt al (met enkele uurtjes in de week) enkele honderden euro's verdienen per maand.

Je kunt het werk zowel part-time als full-time doen.

Je wordt dan een onafhankelijke distributeur in gezonde voeding, met veel rechten maar weinig plichten.

Je loopt geen enkel risico, je krijgt prima ondersteuning en er zijn trainingen om je kennis te vergroten.

Het klinkt mooi en je zult wel denken dat er een addertje onder het gras ligt, maar dat addertje is er echt niet!!

kijk eens op de volgende site www.befree.nu.

Als je eventueel het aanvraagformulier invult moet je bij

hoe gevonden: “anders” aangeven en

bij welke krant: “via john burgers”

je mag altijd bellen of mailen voor eventuele informatie

met vriendelijke groet,

john burgers/ mandy van valderen 024-6418549

jjpburgers@wanadoo.nl

• john burgers

hallo Toos,

mijn naam is John Burgers, ik ben samen met mijn vriendin in aanraking gekomen met thuiswerk. We werken allebei fulltime, maar we wilden wat extra centjes bijverdienen.

Met het thuiswerk kun je zelf de tijd indelen en je bepaald zelf hoeveel tijd je erin steekt. Je kunt al (met enkele uurtjes in de week) enkele honderden euro's verdienen per maand.

Je kunt het werk zowel part-time als full-time doen.

Je wordt dan een onafhankelijke distributeur in gezonde voeding, met veel rechten maar weinig plichten.

Je loopt geen enkel risico, je krijgt prima ondersteuning en er zijn trainingen om je kennis te vergroten.

Het klinkt mooi en je zult wel denken dat er een addertje onder het gras ligt, maar dat addertje is er echt niet!!

kijk eens op de volgende site www.befree.nu.

Als je eventueel het aanvraagformulier invult moet je bij

hoe gevonden: “anders” aangeven en

bij welke krant: “via john burgers”

je mag altijd bellen of mailen voor eventuele informatie

met vriendelijke groet,

john burgers/ mandy van valderen 024-6418549

jjpburgers@wanadoo.nl

• Geef me een hand

Hoi Toos,

Geef me een hand zou ik zeggen! Ik ben het helemaal met je eens. Ook ik wil graag weer aan het werk en loop daar tegenaan. Het thuis zijn voor mijn zoontje is fijn maar ik wil ook weer wat voor mezelf temeer daar ik dan een leukere moeder ben!!!!! Ook mijn ww loopt op zijn einde en ik solliciteer me rot. Maar als mijn ww wegvalt kunnen we ons droomhuis waar we beiden jaren naar toegewerkt hebben wel vergeten. En moet er een bord in de tuin. Potverdrie!!!! Ik hoop echt dat de economie aantrekt want hier word ik niet vrolijk van. Sterkte allemaal.

• Toos Werkeloos

Heb mijn laatste gesprek bij het UWV gehad, en jawel, wat krijg ik te horen,

We kunnen niets voor je doen, ben slachtoffer van de economische terugval!

Ik wil slachtofferhulp ;) !!!!

We blijven knokken, maar ik BAAL ALS EEN STEKKER!!!!