een vraagje

• tamara

hallo mijnnaam is tamara posthumus en ben 23 jaar en ben op dit moment werkzaam als kapster maar t bevalt me helemaal niet waar ik zit vandaag is de dag dat mijn proeftijd afloopt maar mag door doen maar wil t niet ik wilwat anders gaan doen omscholing maar ja dat wil ik in combinatie met een baan bij een bedrijf en ik ben er achter gekomen dat een ww uitkering niks is wat nu

gr tam

• Sip

Eerst leren hoofdletters en leestekens gebruiken dan solleciteren

• opa john

Ho ho Sip, het is niet nodig om iemand gelijk af te katten, Tamara stelt gewoon een vraag! Als ze nou kattig deed of zo! Sommigen hebben de mazzel dat ze goed kunnen leren, dat is niet voor iederéen weggelegd, die hebben het 2 x zo moeilijk in het leven. Ze kunnen moeilijk leren EN daardoor krijgen ze moeilijk een baan.

• Chantal

Zoeken naar een nieuwe baan!!!!

tamara schreef:

>

> hallo mijnnaam is tamara posthumus en ben 23 jaar en ben op

> dit moment werkzaam als kapster maar t bevalt me helemaal

> niet waar ik zit vandaag is de dag dat mijn proeftijd afloopt

> maar mag door doen maar wil t niet ik wilwat anders gaan

> doen omscholing maar ja dat wil ik in combinatie met een baan

> bij een bedrijf en ik ben er achter gekomen dat een ww

> uitkering niks is wat nu

> gr tam

• Sip

Het is vrij eenvoudig te zien dat het niet gebruiken van leestekens en hoofdletters in haar geval gemakzucht is. Ik garandeeer dat elke sollecitatiebrief die zo geschreven of getypt wordt meteen in het ronde archief komt.

• Peter

Sip……….. garandeeEr en sollEcitatiebrief ?!?

• Peter

Sip, heb je de fouten in je eigen bericht gelezen? sollecitatie? garandeeer?

• Anton

En dit soort reacties komen wel door de screening?

• Syl

Neem zelf geen ontslag iig. Als de wiedeweer op zoek naar iets anders.

syl