2 oktober

• tinus

Demonstratie tegen het kabinet

Ook genoeg van dit asociale rechtse kabinet? Kan haast niet anders. Kom dan in verzet! Zaterdag 2 oktober is door Keer het Tij, waar vele progressieve organisaties en platforms in verenigd zijn, en de vakbonden uitgeroepen tot demonstratiedag.

Dit kabinet voert een beleid dat de solidariteit in onze samenleving afbreekt! Ze valt de sociale zekerheid frontaal aan, ze kort uitkeringsgerechtigden en gehandicapten, het onderwijs en het openbaar vervoer wordt duurder en duurder, maar ondertussen laten ze de hoge inkomens ongemoeid en gaat de belasting voor bedrijven omlaag. Dat kabinet moet ten val gebracht worden. Zo snel mogelijk.

Verzamelen bij het monument op de dam om 11.30

www.keerhettij.nl

• Sip

Belasting voor bedrijven omlaag? Ben je wel goed ingelicht? Weet je wel wat de plannen zijn om dat te bekostigen?

• Hans

Ik ben gisteren van Sittard naar Heerlen gereden. Dat kostte met de bus € 2,44. Daar doe je het met de auto niet voor.

• Dirk.D.

Beste,

Niet onverstandig om er ook heen te gaan, doe ik ook.

Groet

Dirk.D.

• nomore

Ik heb nix te staken want ik werk niet eens…Het is best leuk zo'n oproep maar er is 2 oktober wel iets belangrijkers als staken voor mij, ik ga namelijk naar de banenmarkt van het CWI want anders kom ik nooit aan een baan. en een ander doet toch nix voor me dus dan doe ik het zelf wel. Ik verbeter de wereld en begin bij mezelf.