BNN zoekt kandidaten

• BNN Televisie

BNN is op zoek naar jongeren tussen de 18 en 24 jaar die al een tijd werkloos zijn, en daar flink van balen.

Wil je wel aan het werk, maar lukt het om de een of andere redenen niet? Ben je tussen de 18 en 24 jaar en babbel je makkelijk? Dan zijn wij op zoek naar jou, want wij willen jou interviewen voor een nieuw televisieprogramma.

mail naar: r.curto@tvbv.nl

• jeroen

Ik ben ouder maar ik weet wel een leuk onderwerp voor een uitzending wat wel

actuweel is maar waar geen aandacht aan word gegeven

ale je meer wilt weten neem dam maar contact op met mijn

Jeroen

• Opa John

Ja, en jullie lekker werk hebben over de rug van degene die geen werk hebben en dat allemaal ter meerdere glorie van de programmamakers.

• s.chandaal

Echt schandalig dat programma-makers altijd via dit soort pb-den proberen er zelf beter van te worden!!! Worden de kandidaten betaald voor hun inzet??? Denk dat ik het antwoord al weet!

• Derrek

Ja, je krijgt heus wel wat hoor.

koffie met een gevulde koek!

s.chandaal schreef:

>

> Echt schandalig dat programma-makers altijd via dit soort

> pb-den proberen er zelf beter van te worden!!! Worden de

> kandidaten betaald voor hun inzet??? Denk dat ik het antwoord

> al weet!

• M

Wat is tegenwoordig nog de manier om maatschappelijke problemen onder de neus van de nederlanders te brengen? Ik vind het goed dat zo'n issue gebracht wordt dmv tv. Of zijn we allemaal bang voor de werkelijkheid en kijken we liever naar de schone schijn van ‘reality’ programma's? Als zelfs het nieuws al commercieel te werk gaat, waar gaan we heen?