Hallo Sip en Gaby,
-
De opsporingsfunctionaris had het zelfs over telefoontaps, nu vraag ik je….
Dit laat ik nog even uitzoeken of dat wel mag, okee bij een grote vis die verdacht word van mensensmokkel of wapens of echt erge dingen.
-
Maar ik, die niks doet als iedereen helpen veel sport en met de hond wandeld ?
Okee ze moeten naar aanleiding van een melding onderzoek verrichten, ik vertelde dit dus tegen die man en vertelde ook meteen dat ik overal aan de gang was. En dat ik hier een benzinegeld of wat extra's voor kreeg, maar altijd vrienden en kennissen..En als hij mij dus in de gaten had gehouden dit ook daadwerkelijk gezien zou hebben, ik heb niks te verbergen. Ik ga gewoon de deur uit met mijn kistje, niks geheims..Ik genereer er geen salaris uit, ben bezig..
-
Vertelde dus mijn hele verhaal van Burn-Out tot aan reïntergratie via Argonaut en dat dit gewoon gestopt werd omdat ik niet in de WAO wilde..Weg 1000den euro's voor onderzoek, wat weer opgepikt zou worden als ik een jaar in de WW zat AAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhh..Terwijl als ze toen gewoon verder geholpen hadden ik zekers weer aan de bak was gekomen….Nu dus niks en ben ik zelf bezig om een zo strak mogelijk werkschema te draaien zodat ik niet na 2 jaar “”“niksen”“” weer 40 uur aan de slag moet…
-
Wat ik niet wist en dat weten zeker heel veel mensen niet, is dat als je hoe dan ook werk verricht buiten loondienst
en je krijgt hier een vergoeding uit, je dit gewoon kunt vermelden..Ik mag dus wel voor kennissen iets doen.Ze betalen dan benzine is okeee wat ze extra geven kun je opgeven en er is niks aan de hand ???????.
-
Dit is dus beter als je inschrijven als zelfstandige, want dan ben je de uren kwijt die je opgeeft ook al heb je die uren de weken erna niet meer gehaald..!
Nu geef je op Tante Riet 40,- voor plaats schoonspuiten 35,- bij schoonzus voor gang schilderen,,maar ga je dan bijv; met een oma wandellen die met rollator loopt is het werk,,????? duhh jip,,,,Want als er dan gebeld word dat ze werk voor je hebben kun je niet meteen komen..Omdat je die oma begeleid terwijl dat ook een zuster had kunnen doen…Snap je….ik niet hoor……Maar daarentegen ga ik windsurfen en ben ik van 9 uur smorgens tot "s avonds 12 weg en op het water niet berijkbaar + nog eens een uur retour rijden,,mag weer wel..Dit is geen arbeid….Ja klopt, maar ik ben toch ook niet te berijken, en met die sport doe ik alleen mijzelf een plezier, en met die oma wandellen doe ik oma een plezier..
-
Ik doe dus niets meer als surfen , vissen , de hond uitlaten, leuke dingen met vrouw en kids en solliciteren en hopen op een baan..Waar ik mij dan vol overgave weer op zal storten alleen door gebrek aan werkconditie en een burn-out in de nek weer op kan naar de volgende burn-out…Wie word hier nu beter van….
Ik vind dit een super bureaucratische zakkenvullerij waar alleen de instanties beter van worden, maar wie controleerd hun op mismanagement..
-
Maar voor allen, heb je vragen omtrent het betaald klussen maar geen inkomen..
En wil je niet als verdachte gehoord worden, bel het UWV want zij maken de regels en zij weten de regels..Althans dat is mij verteld.
-
Bij mij loopt het als een sisser af, terwijl ik recht op een infarct afrende, want je moet je wel verantwoorden…Ik kan hier nog uren over doorbomen, zoveel pijn heeft dit gedaan..maar zal iedereen hiervan verschonen…
-
Ben gewaarschuwd en met vriendelijke groeten.
John.