hallo,

Ik heb een vraag betreffende mijn ontslag, kan dit zomaar, ik ben van mening dat mij groot onrecht aan gedaan is door dit ontslag, ik geef U in het kort een overzicht van mijn arbeidsverleden bij deze werkgever.

Ik ben op 18 september 2000 gaan werken voor een Gemeente in Noord-Brabant via een uitzendbureau tot 31 december 2000.

Op 5 februari 2001 ben ik weer voor dezelfde gemeente gaan werken tot 30 november 2001. Toen werd me via de gemeente een contract aangeboden van 1 december 2001 tot en met 31mei 2003 en daarna nogmaals verlengd tot 31 december 2003.

Ik heb in die periode altijd hetzelfde werk verricht nl. receptioniste/telefoniste.

Ik heb altijd een goed tot een zeer goede beoordeling gehad. De reden dat ik niet meer nodig was dat ze in het nieuwe gemeentehuis genoeg eigen personeel hebben. 11 december 2003 heb ik hierop bezwaar gemaakt deze is ongegrond verklaard, reden de eerste twee contracten tellen niet mee.

Het besluit was bij hun al bekend op 18 februari 2004, de dag van de hoorzitting. terwijl ik het bericht pas ontvangen heb op 15 april 2004, zeventien weken i.p.v. 14 weken.

Op 14 en 15 mei 2004 staat er een vacature in het plaatselijke krantje en in de regionale krant voor de functie van receptioniste/telefoniste.

Ik heb toch een sollicitatiebrief verstuurd op 25 mei 2004 en op 2 juni 2004 had ik al bericht afgewezen.

Ik ben inmiddels in beroep gegaan en ik heb ook nog een voorlopige voorziening aangevraagd vanwege de sollicitatieprocedure.

Mijn vraag is kan dit zomaar, ik kan dit zelf echt niet meer begrijpen en zeker al niet meer uitleggen naar andere emensen toe?

Zoals deze gemeente mij behandelt heeft is met geen pen te beschrijven, ik hoop dat iemand mij dit uit kan leggen waarom deze Gemeente mij op deze manier aan de kant heeft geschoven, ik persoonlijk denk dat er een ‘vies’ spelletje gespeeld word.

Kan dit allemaal zo maar???

Hopende op een snel bericht van jullie, met vriendelijke groet