ik ben ten einden raad

• carly

help!!! ik ben 18 jaar en blut.. ik heb helemaal geen geld en geen werk of niksss.. ik kan gewoon niks vinden.. en de vakantie breekt aan en ik kan gewoon niet zonder geld.. wat moet ik nou toch doen?? en ik moet mijn ouders ook al 750 euro betalen (schuld) ik ben ten einde raad…

meer mensen die hiermee gezeten hebben of zitten??

• Hans

De uitkerende instanties gaan ervan uit, dat een 18-jarige of werkt of studeert en studiefinanciering ontvangt.

• Gaby

Nog meer je best doen om een baan te vinden, iets anders zit er iet in denk ik.

• Rob

probber een een callcenter die vraag altijd wel mensen

• kweeniet

Ja die schuld heben bij je ouders.

Je bent pas 18 dan leer je in de toekomst wel af om zulke streken over hoop te halen

• Jill

Ik ben 22 en ben ook werkloos. Kan ook niks vinden, het is gewoon shit op het moment. Daarom ga ik in september weer een opleiding volgen. Misschien iets voor jou? Het ligt een beetje aan de opleiding, maar meestal krijg je studiefinanciering. En als ik klaar ben hoop ik dat de arbeidsmarkt zich weer een beetje heeft hersteld.

• DePeter

Bijscholen om je kansen te vergroten is altijd goed, maar ik denk niet dat de markt voorlopig aantrekt. Denk eerder dat het nog moeilijker zal worden gezien het feit dat steeds meer bedrijven zich verplaatsen naar lageloon landen.

grtzzz

• Atemp.nl

Wij zijn nog op zoek naar personeel, dus mocht je geinteresseerd zijn, stuur dan een mail.

Groet,

Atemp.nl

• Rene

Ga oude mannen pijpen in het bos…