Ik heb 3 banen 1 waar ik 4 uur per week werk,………. 1 waar ik zeer variabel s,middags werk, maar tegenwoordig, per 1 mei 3 middagen per week zeker…………….,en 1 waar ik 3 ochtenden al 14 jaar werkte, maar waarvan ik helaas per 1 maart in de ww verdaagd ben en heb het ook toegewezen gekregen………., de ww weet van deze bazen af, ik moest een salarisbrief van deze bazen inleveren voor de datum van in diensttreding denk ik, om te kijken of ik al niet een anderen baan had genomen, omdat ik zou vermoeden dat ik ontslagen zou worden, nou ik kan U wel zeggen het kwam als een donderslag bij heldere hemel als je al zolang bij een bedrijf zit vind je dit niet leuk , ik ben 54 jaar, dus mn leeftijd gaat ook meetellen natuurlijk, moet ik nu melden dat mijn variabele betrekking van de middag bijna vast is geworden? ik blijf evengoed beschikbaar voor de 3 ochtenden waar ik werkeloos van ben geworden en solliciteer daar ook voor………….gaarne antwoord, want ik weet niet wat ik moet doen, de een zegt dit en de andere dat, maar ik wil het wel eerlijk doen, alvast bedankt