vakantiegeld

• mariska

Ik heb een vraagje als je in de w.w zit krijg je dan ook vakantiegeld?Of heb je daar geen recht op.Ik vraag dat omdat per 12mei mijn wwuitkering stopt.En ik nog niet volledig aan het werk ben,ik heb nu een baan in de schoonmaak van 4 uur in de week,ja het zijn dus niet veel uren maarja beter iets dan helemaal niks .In de zomervakantie kan ik beginnen bij een bejaardentehuis .De uren en rooster krijg ik eind mei.Ik had dus gedacht om het vakantiegeld te gebruiken voor de maand juni .Maar volgens mij heb ik dat dus een beetje te snel gedacht want afgelopen vrijdag is mijn w.w voor de laatste keer gestort en er zat geen vakantie geld bij.Dus daarom mijn vraag of je dat wel krijgt als je w.w hebt.

• josje

wordt appart van je uitkering overgemaakt

• DePeter

Natuurlijk krijg je Vakantiegeld, zal binnenkort wel overgemaakt worden.

grtzzzzz

• Sip

Ja in de ww krijg je vakantiegeld, als ej strakt naar sociale zaken moet dan niet meer geloof ik

• mariska

Bedankt allemaal voor de reacties ben weer gerustgesteld.

Naar de sociale zaken hoef ik niet want mijn man heeft ook een vaste baan,maar omdat ik de boodschappen doe en mijn man de rekeningen van huur ,nuon ,upc,enz,zo kwamen we altijd uit en konden ook nog iets sparen,nu mijn uitkering is afgelopen en ik nog niet zoveel uren heb kon ik mooi het vakantiegeld gebruiken voor de maanden waar ik niet zoveel uur hoef te werken.Nu komt het gelukkig allemaal weer mooi uit.

bedankt

groetjes mariska