ontslagen....

• spicy

hey hallo,

ik heb gisteren van mijn chef te horen gekregen dat onze samenwerking niet verder gaat door financiele problemen, er moet bezuinigd worden…dus ik ben de klos..

ik heb een jaarcontract!

hij heeft me toen toegezegd dat ik tot 29 april gewoon doorbetaald krijg.

maar wat blijkt nu, hij weet nog helemaal niet of t nog een maand duurt of misschien langer.

hij heeft vanmiddag het cwi gebeld om een aanvraag in te dienen ofzoiets..ik weet nu dus nog niet wanneer mijn laatste dag echt is, maar er word nu wel verwacht dat ik gewoon normaal gezellig doorwerk….

dat gaat me dus echt niet lukken….en ben dus ook op zoek naar ander werk….heb geen zin in een uitkering straks.

lekker geregeld dan allemaal zeg, had ie wel ff eerder mogen bedenken, nou weet ik ook niet hoe/wat of wanneer….maar ben natuurlijk totaal niet meer gemotiveerd.

zo das mijn verhaal ff…..ben t nu ff kwijt, maar nog niet ervanaf……

groetjes

• Willemijn

Sta je misschien open voor het werken voor jezelf? In plaats van het rijk maken van je baas, nu jezelf rijk maken. Het voordeel ervan is natuurlijk dat je niet zomaar te horen krijgt dat je volgende maand niet meer nodig bent. Als je openstaat voor een andere manier van werken kijk dan op www.jeeigenbedrijf.tk

• Jane

Ja joh, dit zijn vervelende dingen in het leven.

Ik zou toch gewoon mijn werk blijven doen als ik jou was,

vraag je werkgever om een “getuigschrift”, dan heb je dat alvast

en staat positief als je straks bij een nieuwe werkgever terecht komt.

Gooi dus niet het bijltje erbij neer, toon “karakter” naar jezelf en

laat een goede indruk achter bij de werkgever die je straks (helaas verplicht)

verlaten zal.

Sterkte.

• Nick Sikkema

Heb vast wel wat voor je

geen speciale opleiding nodig.

alleen goede instelling en bereid te zijn om 100% Freelance te werken

zonder baas boven je, maar wel met de support van een crew,

zonder vooroordelen dit is voor iedereen te doen.

Mail naar me dan praten we verder

• spicy

bedankt voor je reactie.

we zijn nu weer ff wat weken verder en t is nu aan t aflopen.

het ontslag is aangevraagt en goedgekeurt dus ben nog tot en met 28 mei aanwezig!

nog een vraag: hoe zit t met mijn vakantiedagen….?

ik heb er in totaal dan 5 maanden gewerkt, op basis van een jaarcontract, moet ik t dan gewoon terugrekenen?

misschien een stomme vraag hoor, maarja ik hoor zoveel dingen om me heen, snap er nix meer van….

*spicy*

• spicy

bedankt voor je reactie..

we zijn nu een paar weken verder en t is al helemaal rond nu.

het is aangevraagt bij t cwi en goedgekeurt.

mijn laatste dag is dus 28 mei aanstaande!

nog een vraagje:

hoe zit t eigenlijk met mijn vakantie dagen?

bouw je dat per maand op?

ik heb er nu in totaal 5 maanden gewerkt op basis van een jaarcontract, moet ik t dan terugrekenen ofzo?

misschien een stomme vraag, maar ik hoor veel verschillende dingen in mijn omgeving, waardoor ik t ff niet meer snap….

*spicy*