sollicitatie schandpaal

• Trudy

Heb jij dat nou ook, geen reactie op je sollicitatie? Je mag blij zijn als je van de 10 keer solliciteren van 1 bedrijf antwoord krijgt.

Dat demotiveert de sollicitantant, maar geeft ook aan dat veel bedrijven het fatsoen niet kunnen opbrengen om zelfs maar iets te laten horen.

Over normen en waarden gesproken…

Die onfatsoenlijke bedrijven vragen zich niet af hoe frustrerend hun nalatigheid is voor de sollicitant. Zij moeten dus aan de schandpaal. Met name genoemd worden.

Bedrijven die zich meerdere keren schuldig maken aan deze onfantsoenlijkheid zullen wij hierop aanspreken en directie confronteren op hun gedrag.

De verzamelde gegevens zullen ter beschikking worden gesteld van de media.

( Ook dat nog, Kassa, Radar en TV-actualiteiten rubrieken).

U reacties worden vertrouwelijk behandeld en uw anonimiteit wordt gegarandeerd.

Van welke bedrijven kreeg u geen antwoord?

Stuur u ervaringen naar: trubert@fiberworld.nl

• blubber

Pogingen om het bedrijfsleven stijl en fatsoen aan te leren zijn zinloos.

• -MAO-

Hey Trudy, welkom op de arbeidsmarkt!

Vroeger had ik er ook last van, tegenwoordig zet ik het van me af…heerlijk…het vervelendste vond ik dat ik niet wist of ze m'n sollicitatie ontvangen hadden. Tegenwoordig bel of mail ik nog een keer wanneer ik na een maand geen reactie krijg. Het CWI vind dit voldoende en is ook op de hoogte van deze praktijken.

Solliciteer beter op een baan met hoge slagingskansen dan dat je 10 misschien bedrijven aanschrijft!

Suc6

• Hans.

Als ik zie, hoe bedroevend het met de kennis van het Nederlands gesteld is in onze samenleving, kan ik me voorstellen, dat personeelsfunctionarissen het gros van de sollicitaties niet serieus nemen.

• blubber

Twee overbodige komma's.

• blubber

Personeelsfunctionarissen maken ook deel uit van onze samenleving.

• -MAO-

Het gros niet serieus neemt! ;-)

• Hans.

Nee hoor. Ga jij je kennis omtrent bijzinnen maar eens bijspijkeren.

• Hans.

Uiteraard vergelijken we gemiddelden met elkaar en de gemiddelde Nederlander legt het uiteraard af tegen de gemiddelde Nederlandse personeelsfunctionaris.

• Hans.

Ja, jongen, tuurlijk, het congruentie tussen het lijdend voorwerp en de persoonsvorm. Ben jij nou helemaal gek?